Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western JO satt här och funderade lite... det finns ju sånna här "sadel-provare" som man lägger på ryggen och formar efter hästen rygg. Vart...
Svar
7
· Visningar
1 123
Senast: Athina
·
B
Western Vad har ni för erfarenhet (utan att nämna namn) av olika tränare inom Western? Jag trodde själv, när jag började innom grenen för ca 6...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 171
Senast: Lela
·
S
Western men jag kanske bara är petig? Länkar till den här tråden, då jag tycker att den tar upp ett ganska intressant ämne, nämligen regeringens...
2
Svar
21
· Visningar
1 839
Senast: lundborg
·
S
Western :confused: Hej, nu är det så att jag har köpt mig en fjording o vill ha en westernsadel på henne när vi är ute på skogridnig, jag hade...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 374
Senast: fjordinghanna
·
Western Hej! Jag brukar löslongera min häst, jag bygger då en volt inne på ridbanan med hjälp av hinder stöd o tråd runt det så det bildar...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: Athina
·
S
Western på de "vanliga" ridskolorna? Hittade en länk till det här på Stallmagasinets hemsida...
2
Svar
30
· Visningar
2 170
Senast: Camilla_H
·
F
Western --- rider ni western-jeppar utan hjälm? Finns det någon vits med det, annat än att man inte ser så dj-la dum ut? (För jag tycker ju inte...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
10 974
Senast: LillMumlan
·
W
Western Är det någon som har några tips på hur man tränar en spin?? Jag har lärt min gamla travare slide stop, och alla grunder med western, men...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: real_cowgirl
·
E
Western Hejsan! Eftersom jag själv har en avkomma efter Borrego, är jag liten nyfiken på hans avkommor! Någon som vet något? Kanske någon här...
Svar
11
· Visningar
2 447
Senast: LillMumlan
·
Western Jäkla skit. Nästan alla allbreeds klasser är förlagda till torsdagen(några få på söndagen). Det var dom INTE när vi anmälde oss, vilket...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: JHANA
·
C
Western Hej alla, ny på forumet och ny i Western. Var för övrigt sex år sen jag red klassiskt på ridskola :angel: Har blivit medryttare på två...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: real_cowgirl
·
M
Western Jag har tagit en allt för lång paus från hästryggen (typ ett och helvt år) och nu skulle jag vilja börja rida igen. Främst drömmer...
Svar
5
· Visningar
1 607
Senast: monke
·
Western Ja, precis det.. Är skänkelbett med BA mundel godkända på tävling?
Svar
3
· Visningar
927
Senast: Solafekub
·
M
Western Hej! jag tänkte börja tävla nu och vill visa min kille i halter, och vill ha lite hjälp vad man ska tänka på, klädsel, ja i princip...
Svar
1
· Visningar
1 278
Senast: elinsjobergh
·
S
Western Hur får man tag på ett Billy Allen tränsbett som är 14,5 cm, det är väl samma som 6 tum?,, jag har bara hittat 5tum. Jag letar o letar...
Svar
11
· Visningar
1 533
Senast: Mizze
·
J
Western tjoho! vi har tänkt att skaffa westernsadel, men har inte råd med en i läder, så vi funderade på en i syntet. Vad tycker ni om dom? e...
Svar
19
· Visningar
2 128
Senast: fjordinghanna
·
Western Såg tråden om Hollywood Borrego avkommer och vill nu härmas lite :idea: ;) ... Hur många här har avkommor efter Crimson? Berätta lite...
Svar
8
· Visningar
1 549
Senast: Mirre
·
C
Western Hej, håller på att lära min häst spin. Har börjat från marken där jag vill att hon ska korsa frambenen och snurra runt innerbakben. Har...
Svar
5
· Visningar
1 252
Senast: Cathlin
·
A
Western Sitter och kollar på sadel hos Rocking B och funderar på att köpa en där ifrån... Grejer är då bara att när man skall beskriva hur...
Svar
9
· Visningar
1 103
Senast: rockingb
·
S
Western Har ni ngn ide om vilket bett som är det bästa för en fjording som är väldigt hår i munnen:confused:. Jag har nyss köpt henne o hon är...
2
Svar
27
· Visningar
2 306
Senast: Grapewine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar