Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Tips på inte allt för dyra showchaps mottages tacksamt :D Svarta.. PM:a såklart om det inte får skrivas ut här. Om ni ids engagera...
Svar
7
· Visningar
2 191
Senast: SweetSelene
·
Western Har blackout! Jag tränar på att rida på en hand o försöker att få slalomridningen mellan koner att funka (wetsernriding mönster). Det...
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: ida.kar
·
S
Western behöver så många islandshästar med inriktinig western som möjlit för att övertyga min stallkompis att hennes islandshäst kan vara emd på...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: reykurboy
·
  • Låst
Western Jag är jättesugen på att börja med Westernridning med min varmblodsvallack. Jag bor i västra götaland, i alingsås. Vart hittar jag...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: IngelaH
·
S
Western Hur långt bör man ha kommit inom de olika grenarna för att tävla? Vet att det finns olika grenar men de jag funderar mest på är trail...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: real_cowgirl
·
Western Någon som vet hur det ligger till med pass kontroll o chip på westerntävlingar. Har inte fixat det ännu :o :crazy: :angel: Kan ju...
2
Svar
22
· Visningar
1 909
Senast: Flying Grace
·
Western Vill prova på detta med westernridning. Har hästar (om än inte westernridna) och vilja att lära mig en massa nya saker. Undrar om någon...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Solafekub
·
L
Western Försöker leta upp överallt för att ta reda på vad allt detta innom quartervärlden är och heter! Någon som vill förklara allt som ROM och...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: monke
·
Western Finns det någon som använder sådan? Funderar på att köpa en till min unghäst:love: som är helt utan manke och inte fyller ut sin sadel...
Svar
1
· Visningar
1 188
Senast: Lazy Lady
·
A
Western Kan jag förstöra min häst genom att en tjej som rider engelskt hjälper till att rida honom! Har försökt att förklara hur jag rider, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 124
Senast: Alyssa
·
S
Western hej! skulle någon vilja förklara vikthjäper inom western.....? höger/vänster osv. kram
Svar
11
· Visningar
980
Senast: Bill
·
J
Western Hej Kan någon beskriva hur en bra reininghäst är byggd osv hälsningar Jossan
Svar
1
· Visningar
683
Senast: __Mollan__
·
G
Western finns d nån westernutbildnig i sverige lr? alltså eftergymnasial utb. lr liknande på ex. folkhögskola lr nåt! letar å letar men finner...
Svar
1
· Visningar
872
·
M
Western Skulle vilja veta hur ni gör era galoppfattningar. Tycker att detta är intressant. Givetvis ska det vara westernfattningar:) Skriv...
2
Svar
32
· Visningar
5 294
Senast: bigganl
·
Western Jaha, då har jag kommit till insikt med att jag bör skaffa en till häst... Eftersom jag tycker att pleasure är väldigt kul och är...
Svar
14
· Visningar
1 204
Senast: Black
·
S
Western Läste på WRAS hemsida att Strängnäsklubben (WTCS) ska ha en A-tävling 08-09 juni i år. Stämmer det? :confused: Har inte hört ett ord om...
Svar
9
· Visningar
1 147
·
N
Western Har nu varit inne och läst på flera trådar och märker på många håll ett agg mot WRAS och mycket snack omkring bestämmelser som man inte...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: Lenita
·
W
Western Sitter just nu och funderar på designen av min nya tävlingsväst, sydde en förra året och blev mkt nöjd =). Vill dock ha möjlighet att...
Svar
13
· Visningar
1 239
Senast: westerntjej
·
Western Ska köpa ett bett med tungfrihet. Nån som kan rekomendera ngt? Low, medium eller highport? Vad är skillnaden mellan vanlig port o...
Svar
11
· Visningar
2 097
Senast: sarma
·
Western Vet inte om detta hamnar rätt men... Ja alla aktiva westernmänniskor, vad tycker ni om det nya kravet??? Själv höll jag på att sätta...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 938
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar