Sv: "Samling"

Men om du hittar en tränare att åka till kanske en gång i månaden. Tränaren kan säkert hjälpa dig och medryttaren att lägga upp en plan tills nästa tränings tillfälle. Det är bättre än att inte träna alls i alla fall. Jag tränar för tränare två gågner i månaden. Det fungerar jätte bra! Testa kan man alltid! Lycka till

Sv: "Samling"

Ja nu har jag hittat en tränare som jag ska prova!! :rofl: Nu ska jag bara försöka få tag på en medryttare som kan tänka sig att ta lektioner av samma person! Jag hoppas att nå´n kan tänka sig det om man bet. lektionerna...:confused:

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är...
2
Svar
20
· Visningar
1 113
Senast: cewe
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nyligen sålt min häst pga att han inte passade mig. Sålde honom självklart till ett femstjärnigt hem till en tjej som lånat...
Svar
16
· Visningar
2 048
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka