Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mike skrev:Nej, inte WRAS-tävlingar.
Vi gick in som medarrangör på skånekampen i år, för att lära oss,
och kommer att sätta upp en tävling tillsammans med WINS nästa år.
/Mike
"C-tävlingmonke skrev:Jo det är klart att jag förstår att det är upp till varje klubb att besluta om antal funtionärer, men jag tyckte att det var lite avskräckande med så många som du skrivit, för vem blir över till att tävla då
När det gäller regeln för KM så är den inte alls svår att hitta i regelboken, sid 8 i 2005/2006 års bok.
"C-tävling
Är en regional tävling, t ex KM eller likande, godkänd av respektive Distriktsstyrelse och öppen för deltagare med gällande medlemskap i WRAS ansluten klubb. För start krävs att ryttare och häst har giltig licens. Vid C-tävling gäller denna regelbok."
Och tack Wrangler det var dit jag ville komma, det är lätt att tycka vad andra skall göra men man kanske skall prova själv först innan man börjar tycka. Bevisligen tycker Mike och hans klubb att det är bökigt eftersom man fortfarande inte arrangerat någon tävling i någon form trots att man existerat i minst 3-4 år. och jag vet att man varit med på "skånekampen" med klasser tidigare så detta året var inte första gången.
Säger jag, som gillar att anordna tävlingar men tycker att det är svårt att helt plötsligt tvinga folk att göra det, det är skillnad om man vet om det när man startar sin klubb men så är inte fallet här.
monke