Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Western Hittade årets SM regler på WRAS hemsida: SM Regler 2006 WRAS regelbok gäller med de anpassningar och tillägg som anges nedan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 887
Senast: JHANA
·
Q
Western Hej alla! Vill köpa en westernsadel men vet inte var eller vad man ska ha för något.... Har en ardenner, ganska liten i modellen ca...
Svar
7
· Visningar
1 568
Senast: Qia
·
C
Western Nu ar det sa att vi kopte en gard dar vi hyr ut boxar med fullskotsel. Eftersom vi bor i Kanada sa ar de flesta hastar i vart stall...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 322
Senast: Solafekub
·
W
Western finns lite trådar om att rida i USA - undrar om det är någon här som varit i Kanada istället? har de samma idéer kring försäkringar &...
Svar
3
· Visningar
1 164
Senast: Cinemon
·
Western Istället för att åka och hyra ett ridhus som kostar skjortan och som även blir en massa krångel med transport, isiga och hala vägar mm...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: _Eva_
·
M
Western Howdy! Läste i EWR's årsmötesprotokoll (ligger på deras hemsida) att dom antagit en motion för avvecklande av distrikten ur WRAS...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 270
Senast: Mike
·
F
Western Betällde hem en bred westernsadel o fick den idag. Provade den på hästen, konstaterade först att det inte riktigt fanns något stäle på...
2
Svar
23
· Visningar
2 187
Senast: reykurboy
·
T
Western Jag rider ett 7 årigt varmblod och vill gärna variera den vanligt dressyr och hoppträningen med lite enkla saker inom western. någon...
Svar
11
· Visningar
1 237
Senast: Neverever
·
Western ja då var det dags då. gjort slag i saken och anmält mig till westernridning. ska börja på torsdag, är jättenervös. tänk om det blir...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: lundborg
·
I
Western Hej på er, hoppas ni kan hjälpa mig. Jag söker namn på Q, som har någon betydelse. ex. quahadi:antelope (indianskt) Ni kanske vet...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: foxtrot
·
M
Western I morgon ska jag och min kompis till en ranch (i sverige) och prova på westernridning:) Varken hon eller jag har ridit i en...
Svar
7
· Visningar
1 724
Senast: lundborg
·
B
Western Jag ska göra en korall, men vet inte hur, kan någon berätta lite hur jag gör en:confused: :confused:
Svar
8
· Visningar
1 138
Senast: Bill
·
Western Någon som vet var det finns enkla westernträns i c -ponnystorlek. Letar efter ett mörkbrunt/rödbrunt träns utan krimskrams och helst...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: ida.kar
·
W
Western :confused: Letar nu som en halv galning efter ett svart westenträns! Finns det någon som vet var man kan köpa ett sånt? Tänkte vara...
Svar
7
· Visningar
891
Senast: rockingb
·
Western Idag har jag haft en riktigt bra dag. Jag övade lite backövningar med min häst genom ett L och det gick bra men jag har en liten...
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: CaliforniaSwed
·
N
Western Vilken är bäst?? Dakota eller Premier?? Vilken ska jag köpa? Råd tack! :bump:
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: _Eva_
·
Western Ja precis som rubriken.. Jag ska få hem en 6 årig valack på foder här snart om inget oväntat sker. Ska rida till honom fram tills i...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: fjutten
·
L
Western Hejsan. Är det distrikten som får ansvaret att genomför tävlingar? Alla klubbar ska anordna minst en tävling per år. Kan inte klubben...
Svar
6
· Visningar
870
Senast: Lex
·
A
Western Tänkte köpa detta fina träns, men kan inte lista ut hur man skall få dit bettet... Tänk om jag köper det och fortfarande inte kan lista...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Athina
·
Western När ni rider clinic? Har fått plats på en kurs för Rick Le... men denna gång kostar det 1650 spänn!:eek: En helgs ridning. Men till...
2
Svar
31
· Visningar
2 100
Senast: sasucatu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar