Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vart kan man köpa en snygg pad som är formsydd? Alltså inte helt rak över ryggen. Jag vill ha en pad som följer hästen, som inte är...
Svar
4
· Visningar
951
Senast: maja_70
·
P
Western Undrar bara om någon har ett gott råd ?? (har letat och letat på forumet efter liknande tråd men inte hittat nån....svårt...) Har ett...
Svar
13
· Visningar
3 408
Senast: maja_70
·
L
Western Halloj! jag köpte mig en arab i höstas som är utbildad och tävlad inom western, själv är jag ganska grön ännu, men jag håller på att...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: bigganl
·
E
Western Dum fråga, jag veeeeeet :p :o :rofl: Men jag har funderat länge faktiskt. När man tävlar western över huvud taget, måste man då använda...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Egonson
·
Western Hur tömkör man enligt "westernvis"? Alltså, använder westernhjälperna vid tömkörning. Har läst i en bok att man kan "tömöra" med...
Svar
9
· Visningar
910
·
M
Western jag är lite sugen på att köpa en westersadel, men det verkar var en riktig djungel (som med allt annat i hästvärlden :crazy:) så nu...
Svar
4
· Visningar
1 618
·
Western Är det någon som har Simcos Lucky S Pleasure som finns i Börjeskatalogen sidan 48 i nya? Är den skön att rida i? D-ponnyn är smal över...
Svar
1
· Visningar
752
·
J
Western En tjej vill sälja en sadel till mig för 7500 kr. Det är en "BM Saddlery" säjer hon men jag har aldrig hört talas om detta märke. Någon...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: jeslin
·
Western Jag ska träna för en ny tränare den 26, vad brukar man ha med sig på träning? Träns, sadel, borstar är ju självklart. Men ska man ha med...
Svar
7
· Visningar
966
Senast: alazzi
·
Western Kan någon ge några tips på övningar man kan göra med en häst som jag ska börja träna western med, men har inte hittat någon tränare än...
Svar
4
· Visningar
1 481
Senast: fnillson
·
Western Har ett problem, eller rättare sagt flera... Ska förklara lite... Jag har en quartervalack, som är riden till och från i ett år, han är...
Svar
11
· Visningar
1 273
Western Animal Planet på söndagar kl 17 visar hästreportage. Mycket roande. Såg ett inslag när en snubbe skulle åka till en ranch i england...
Svar
3
· Visningar
959
Western Jag är helt rudis när det gäller Westernsadlar (och vad gäller allt annat inom ämnet). Skulle någon kunna förklara för mig vad man har...
Svar
7
· Visningar
1 979
Senast: Braveheart
·
Ä
  • Låst
Western Det finns inte möjlighet att gå vidare i utbildning i från att vara C,D-domare, till A,B-domare. Man tar in utländska "dyra" domare för...
Svar
17
· Visningar
1 496
Senast: Änglahäst
·
Western Jag har provat ett flertal westernsadlar på min häst, men inte hittat någon som ligger bra. De har olika bomvidder men alla klämmer...
Svar
7
· Visningar
1 087
·
  • Låst
Western Vet ni någon bra sida d'r jag kan hitta snygga kläder till både mig och hästen? Och en sida där man kan hitta lite insirationsinredning...
Svar
2
· Visningar
2 580
Senast: tifo
·
Western Såg just ett litet filmklipp från en tävling (trail) och jag vart grymt imponerad av smidigheten, lydnaden och självaste kontrollen och...
Svar
2
· Visningar
1 014
Senast: Manji
·
L
Western Är ju nybörjare inom westernridningen och har en massa frågor som bubblar upp. Rider man lätt i traven inom westernridningen? Jag...
Svar
6
· Visningar
1 028
Senast: lillamyggan
·
Western Är det någon som kan ge tips på lösgörande övningar?
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: fnillson
·
F
Western Lite konstig rubrik kanske, men jag ska ta det från början. Är medryttare på, och ska troligen snart köpa en travarvalack. Han är...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: madelenforsgren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka