Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western från Tumbleweed challenge t.ex förra året? Jag har sökt runt på diverse sidor men kan inte hitta resultatat från den tävlingen. Alltså...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: Egonson
·
Western Såg att det var det på grevagården den 23 - 28 maj.. vad är det för nåt?? mvh Jessica en frågande nybörjare :o
Svar
12
· Visningar
1 089
Senast: Fridolin84
·
A
Western En lite dum fråga kanske, hittade inte detta i regelboken när jag kollade lite snabbt idag. Har funderat på att prova showmanship at...
Svar
13
· Visningar
1 150
Senast: Sellan
·
Western Kan någon hjälpa mig och tala om vad detta är för sadel? Alltså, trail, raining, pleasure eller annat..
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: attempt
·
Y
Western Jag red den engelska stilen förut, men tappade intresset för det och vände mig till western istället. Det har varit på gång flera...
Svar
7
· Visningar
888
Senast: Yenetai
·
G
Western Hej! är nyfiken på om någon här på forumet är ägare till någon paint hingst..bilder vore skoj! mvh.g2b
Svar
1
· Visningar
817
Senast: Gamblers two blue
·
J
Western Kan man använda ett vanligt schabrak till en westernsadel?:confused::smirk:
2
Svar
22
· Visningar
1 918
Senast: real_cowgirl
·
T
Western Tycker det skulle vara kul att få höra vad andra w-klubbar brukar hitta på för skojigheter..?:rofl:
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Gamblers two blue
·
J
Western jag har en fråga. kan man rida western med en new forest? :banana:
Svar
5
· Visningar
920
Senast: lilla_edvardsson
·
H
Western Jag funderar över om tumstorlekarna i sitsen på westernsadlarna motsvarar vanliga sadlars storlek? Vilka storlekar har du? Och har du...
Svar
3
· Visningar
2 271
Senast: Heira
·
Western hej, jag är ny på detta. jag ska byta bett på min häst till ett med lite längre "skaklar" eller vad det heter. men det jag inte vet är...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: JHANA
·
  • Låst
Western Igår fick jag min första lektion i westernridning, på en väldigt vacker, ung quarter. ^^ Och jag lovar, det var svårare än vad jag...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: tifo
·
Western Jag har sett flera som ridit in sina Quarteråringar! Detta för att de påstås vara tidigt utvecklade. Kan inte tänka mig att...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 783
Senast: wrangler
·
S
Western Vad finns det för skillnader mellan en westernsadel och engelsksadel? Både utseendet och hur de påverkar ridningen? Varför rider ni...
Svar
11
· Visningar
1 852
Senast: Ginne
·
J
Western jag vet inte vilken westernsadel jag ska köpa... jag är ca 1.56 lång, kan jag köpa en junior-sadel? såg att det fanns att köpa.:confused;)
Svar
3
· Visningar
726
Senast: Jua
·
P
Western Jag tycker westernsadlar är en hel djungel, vill ni hjälpa mig? 1)Först bomstorlek, visst är semi-quarter smalast och sen kommer...
Svar
7
· Visningar
1 360
Senast: bigganl
·
Western Har funderat på att köpa ett 3-delat Billy Allenbett till mitt sto som inte verkar gilla några bett. På det vanliga ridforumet är det...
2
Svar
32
· Visningar
7 022
Senast: cinnas
·
Western Var någonstans kan man hitta mer konkret information om westernridning? Typ hur man lär hästen neckreining, vad det är, rollbacks osv...
Svar
13
· Visningar
1 252
·
M
Western Nu vill jag ha tips på övningar som tränar formen, om ni fattar. Det känns lite trist att bara rida rakt fram och samla upp henne. Vi...
Svar
4
· Visningar
1 015
·
R
Western Jag undrar var ni köper era jeans? Jag kan inte rida i vanliga jeans blir då skinnflådd i knävecken. Måste finnas andra sorters jeans...
2
Svar
23
· Visningar
2 043
Senast: SweetSelene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar