Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Vill ha lite tips på ryggnings hjälper .
Svar
11
· Visningar
1 058
Senast: sasucatu
·
Western Helt nybörjare på det här med westernsadlar! Undrar över en sadel som heter American saddlery. Hittade deras hemsida men inte modell...
Svar
6
· Visningar
1 213
S
Western Hej! jag har en fråga bara. Kan man tvätta westernpaddarna? Tänkte bara eftersom de är så himla tjocka. I såna fall maskin...
Svar
12
· Visningar
1 391
Senast: Sandrew
·
Western Fick höra av en kompis att hon tyckte det var konstigt att vi skulle betala anmälningsavgifterna själva till alla deltävlingar. Hon...
2
Svar
37
· Visningar
2 310
Senast: Whalor
·
Western Vilken sadel jag än rider i får jag jätteont i sittbenen:crazy: Det stör jättemycket och jag kan inte slappna av ordentligt när jag...
2
Svar
28
· Visningar
5 417
Senast: bigganl
·
Western Vad betalar ni? Jag betalade idag 140 Euro för att få rida 4 pass för en mycket duktig tränare här i Tyskland. Då rider vi tyvärr 4...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Athina
·
Western Jag fjäskade lite för mamma om ridlägret jag ville åka på.. tillslut gav hon med sig. :) JAG SKA PÅ WESTERNRIDLÄGER! I tre dagar...
Svar
16
· Visningar
1 643
Senast: __Mollan__
·
Western Jag var där och tittade! Såg när vinnaren red en fantastisk ritt som i princip var helt felfri:bow: Min man och jag var nog ganska...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: alazzi
·
C
Western Hur gör ni när ni gör de olika övningarna? Vilket håll ställer ni hästarna åt och hur mycket ska de flytta sig? Jag har så svårt med...
Svar
10
· Visningar
1 421
Senast: Tussemaja
·
Western Om man vill ha en sadel som passar det mesta och är skön att sitta i ...vad ska man ha då? Just nu rider jag i en reining sadel men...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Piraja
·
Ö
Western Tänkte ha en bekväm westernsadel för långa uteritter. Vilken sadel kan vara lämplig? Hästen i fråga har normalhög men vid manke, bred...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Ökenvind
·
T
Western Rapport fràn Argentina! Hej pa er! Nu sitter jag pà ett internetcafe i Buenos Aires. Har ar det sadar 25-27 grader varmt, ungefar som...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: prallan
·
G
Western Jag har ett litet problem med min valack,och det är när jag ska sitta up på han,han klarar inte av att vänta på mig när jag ska upp i...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: attempt
·
Western På läderflärpen står det: 1031 04 16 Att 04 och 16 står för bomvidd samt sitsstorlek vet jag, men vad står de första...
Svar
2
· Visningar
907
·
T
Western I år ska jag dit som publik. Någon somvet hur det är med inträde? Måste man boka innan eller är det bara å komma å köpa i kassan?
Svar
4
· Visningar
887
Senast: maja_70
·
S
Western Hej! har tänkt att vara med i pleasure men sen så läste jag om några andra grenar som jag inte riktigt förstod vad det var. Någon som...
Svar
10
· Visningar
1 111
Senast: Cowgirls
·
L
Western En fråga till er westernryttare.. Men varför är westernridning så bra? vill veta varför ni tycker om det!
2
Svar
36
· Visningar
2 500
·
Western Jösses, hur är det möjligt för en häst att kunna spinna så snabbt? :eek: Och hur i hela fridens namn sitter ryttaren kvar utan att ramla...
2
Svar
30
· Visningar
2 429
Senast: westerntjej
·
Western Hur gör ni för att få den där riktigt bra lodräta sitsen? Har en premier Reiner här hemma som gör mej tokigt.. har provat flera olika...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 376
A
Western Ja, man läser det i många annonser och jag som är en novis... jag vet inte vad fan man menar då.. kan någon förklara för lilla mig vad...
Svar
11
· Visningar
2 430
Senast: Lenita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka