Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag svarade på en annons ang en tränare som var utbildad inom western, så hon ska komma till mig den 18 maj. Jag har absolut ingen som...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: attempt
·
M
Western Howdy! Vilka här skall dit? Undertecknad kommer..... Lenita? /Mike:devil:
2
Svar
29
· Visningar
1 780
Senast: Lenita
·
Western Jag har en dröm om att så småningom kunna börja rida western och då köpa mig en häst för både western, fritidsridning och lite hoppning...
Svar
12
· Visningar
1 176
Senast: alazzi
·
J
Western SUCK.... så besvärligt det är.. Min bebis på 10 år *ler* måste bort på träning, men var svårt det är att hitta rätt träner. Jag har...
Svar
2
· Visningar
965
Senast: wrangler
·
Western Har jag aldrig sett, annat än på film. Men körs de annorlunda än "vanligt"? Var det gäller tömamr ect?
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Solafekub
·
Western Är det nån som har någon efarenhet av kurserna som annonseras i tidningen hästfocus i Tjeckien?? Jag funderar på o fara dit o skulle...
Svar
2
· Visningar
825
Senast: BonRaiz
·
Z
Western Jag red Western när jag var där i texas å FY VA COOLT! De var den bästa ridturen jag ngnsin haft! Det är helt underbart!=)Har ni ridit i...
Svar
18
· Visningar
2 356
Senast: __Mollan__
·
R
Western Har förstått att det kommer visas cutting fredag och lördag, och jag vill så gärna se det, men jag hittar inga tider någonstans, någon...
Svar
3
· Visningar
838
Senast: __Mollan__
·
A
Western Ni som har rediga boots, hur dana har ni? Kul med bilder! :bump: Jo och en fråga till.... öhm.. hur (om ni nu använder några)...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 686
Senast: Enar
·
T
Western vet ej om detta ämne hör hit men jag tror det. iallafall,är det någon som har ridit det?jag tycker det verkar så läckert!ska prova det i...
Svar
5
· Visningar
2 273
·
C
Western Är de vanligt att använda lädergjord till westernsadlar eller använder man mest syntetgjordar? En tränare sa att en kompis häst hade...
2
Svar
20
· Visningar
4 319
Senast: lundborg
·
W
Western Hej! Jag kan inget om Western men undrar hur många klasser man är med på en helg ca. och hur många rosetter man kan vinna. Får alla...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Colonels_king
·
  • Låst
Western Jag har sökt på internet och mailat med två klubbar i min närhet, och jag har två klubbar att välja mellan.. antingen: Knallebygdens...
Svar
1
· Visningar
863
Senast: tifo
·
I
  • Låst
Western sätt gärna in filmer på er när ni rider western..:love: :D
Svar
1
· Visningar
765
Senast: tifo
·
Western Hittde en hingst inne på all breeds som inte har någon utskriven stam på mödernet? Det står bara edit? En quarterhingst som heter Cuttin...
Svar
3
· Visningar
1 079
Senast: JHANA
·
Western Skulle ni åka 5 mil för att träna en gång i månaden? Jag ska ev träna för en person som bor så långt ifrån mig, Träningen kostar 300...
Svar
16
· Visningar
1 163
·
M
Western Ska snart ut på en liten D-tävling med min lilla pålle!:) Är de OK att tävla med två händer på ett "snaffle bit with shanks"?// Mollan
Svar
6
· Visningar
801
Senast: Lenita
·
G
Western räknas en 14" sadel som barn sadel?
Svar
1
· Visningar
801
Western Äntligen så har jag gjort det ! Jag vet inte hur många år jag och min sambo har gått och sagt, tänk den dagen vi har en quarter...
2
Svar
38
· Visningar
2 567
Senast: wrangler
·
Western Är lite undrande angående det här med tävlingsnivåerna, var idag på min andra tävling (någonsin), tävlade mot ekipage som senast i...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 616
Senast: _Erik_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben