Sv: Boots!

Jupp... där hittade jag oxå bara snygga herr boots... :(
Jag får ta och bli man i mitt nästa liv, en man med lagom stora fötter. :p

lizan skrev:
Jag håller inte på med western, men har ett par boots ändå. Var inne i en westernaffär i USA och skulle egentligen inte alls köpa boots (skulle kika på lite "presentartiklar" då dom har ett himla härligt utbud på hästiga sådana), men såg dom här och föll pladask! :love: så mitt besök i den affären blev LITE dyrare än tänkt! :D

boots2.jpg

boots3.jpg

:love: Kärlek vid första ögonkastet..

du hade problem att sporren "stegrade" sig gör då så här ( jag har sporrarna som är på den understa bilden du skickade dom är jätte bra men stegrar lätt. jag fäste ett gummiband på ena sidan på sporren där man fäster sporrremmarna och drog det under bootsen precis framför klacken och sen fäste på andra sidan i samma kula som sporrrämmen sitter i. sen kan man spänna remmarna och justera jättebra utan att klämma åt sporren...
jag klämde förut men det blev så obekvämt...
hoppas detta hjälper så du slipper skav. mvh Colonels_king

En liten fråga då...

Har funderat på bootsen i H***s, men kan inte utröna av bilden om de är förärade med "sporrhylla".

-Är dom det? Någon som vet?:bump:

Liknande trådar

Western Finns det ledade stigbyglar till westernsadlar? Ska ev bli medryttare på en häst med endast western utrustning (roping häst), sadeln...
Svar
7
· Visningar
1 929
Senast: Seabaz
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 351
Senast: Stergo
·
Hemmet Hej! Är det någon händig själ där ute som svara på lite frågor angående slipning av bord. Det här bordet (se bild) skulle jag vilja...
Svar
2
· Visningar
477
Senast: Cattis_E
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
645
Senast: julgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka