Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Hej! Hur förbereder ni er och hästen när ni tävlar i klasser där hästen visas för hand? Halterklass tror jag att det kallas, eller...
Svar
8
· Visningar
1 322
Senast: _Eva_
·
W
Western vart hittar man dem? hittar bara startlistor.:confused:
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: alazzi
·
S
Western hej min unghäst ligger på innerbogen vid galoppen har någon nått tips för att förbättra detta
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Lazy Lady
·
Western Nu har jag äntligen köpt in en massa konor, så att jag slipper använda hästarnas vattenhinkar. Jag vill ha en massa olika övningar med...
Svar
19
· Visningar
2 330
Senast: _Erik_
·
T
Western Här kommer bilder från när vi åkte ut på Pampas... Jag och min man åker bakpå en lastbil!:) På otroliga sandvägar...
Svar
9
· Visningar
1 167
Senast: avur
·
A
  • Låst
Western Alltså... hur var det nu... vilket är mjukast?:confused:
2
Svar
26
· Visningar
3 044
Senast: tifo
·
Western Jag har köpt en "westernsadel" men vet inte hur jag ska göra med sadelgjorden ??!! Hur sätter man fast den ?? Kan man inte använda en...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: Athina
·
A
Western Vad har ni under chapsen när ni tävlar??? Jeans eller annat?? Vad tycker ni ser snyggast ut o vad är bekvämast??
2
Svar
23
· Visningar
2 014
Senast: riffan
·
T
Western Det här är en fråga som vänder sig till er som använder begreppet ”horsemanship” i samband med westernridning. Vad menar ni...
2
Svar
20
· Visningar
2 649
Senast: kenneth
·
Western Imorgon är det tävling här hemma på gården. Kul att de ville arragera alltihopa här :) Hoppas bara det blir fint väder:D
2
Svar
37
· Visningar
2 788
Senast: real_cowgirl
·
Western Här finns det bilder: http://personal.inet.fi/luonto/kangasmaki/pleasure/index.html
Svar
2
· Visningar
816
Senast: alazzi
·
Western Det finns ju en mängd olika föreningar att välja på inom western har jag kommit på.... Vilken förening bör man vara medlem i för...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: TDJ
·
Western I vanlig engelsk dressyridning så ska man ta ett uppresande tygeltag om hästen går för djupt/bakom lod . Hur fungerar det i...
Svar
6
· Visningar
1 382
Senast: lakrits
·
H
Western Finns det några stilregler inom detta man bör känna till? Typ ljus sadel och ljus pad... eller nåt sånt? Vad tycker ni passar till en...
Svar
18
· Visningar
1 238
Senast: Heira
·
Western Kan ni sätta in bilder på westerninredning till hemmet? Både invändigt och utvändigt. Tex sängar, stolar, utemöbler, bord, hyllor, mm...
Svar
6
· Visningar
1 362
Senast: attempt
·
Western Förklara vad det innebär. Vilka ansluts dit? När görs dom det? är man tvungen att tävla då? Vad kostar det? Är det bara "dom stora" som...
Svar
1
· Visningar
827
Senast: monke
·
Western Ramlade över denna organisation när jag surfade runt? vad är detta? Har inte sett tidigare att det har funnits någon förening som heter...
Svar
13
· Visningar
1 676
Senast: monke
·
Western Kan någon förklara vad tex 100% Foundation betyder? Eller tex 94% Foundation? Och vad betyder tex 25% Poco Tivio, 12,5% Three Bars osv?
2 3
Svar
40
· Visningar
3 298
Senast: Kaktus_nr_9
·
Western jag är total nybörjare kring western, och är en bra bit från att köpa mig min första häst. trots det har jag förstås mina funderingar på...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: real_cowgirl
·
Western Det här med flätor och svansstrumpor.......... Har ni era hästar flätade? Varför? Fint eller för nåt syfte? Många flätar ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 695
Senast: Bubbaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30