Här kan vi snacka spinn! (film)

Sv: Här kan vi snacka spinn! (film)

Gör inte sökning på "pleasure pictures" eller något liknande, jag fick träffar på helt andra sidor än vad jag hade tänkt mig:D ;) :rofl:

:rofl: Men alazzi.. :angel:

Sök på "Western Pleasure", det brukar funka.

vilka filmer :) man blir ju sugen på att åka o träna på pållen nu:banana:

westerntjej skrev:
Där ser man, den här hittade jag: Western Pleasure (fast du kanske sett den redan? :angel:

Shit vad sakta det går! Måste man rida så sakta? Jag och min pålla får nog lägga ned både reining och pleasureprojektet *garvar* :). Vad återstår då? Trail? Fast broar är läskigt. Ska nog satsa på kovallning!

Jag har koskräck så det går bort för mej ;)

Ursäkta en nybörjare...Men ska de gå så jättelågt med huvudet? :confused: Trodde ideealet var ej under rygglinjen...Kan någon rätta mig tack!!!

Alltså jag fattar inte den där filmsidan så bra, hittade typ två svenska ryttare. Kan man inte söka någonstans eller finns det inte fler?
(INTE bra på tyska :p )

Alyssa skrev:
Ursäkta en nybörjare...Men ska de gå så jättelågt med huvudet? :confused: Trodde ideealet var ej under rygglinjen...Kan någon rätta mig tack!!!

Du har alldeles rätt, egentligen ska man diskas om hästen går med öronen under rygglinjen i fler än fem steg.

Druvan: Det ska gå sakta, jag menar, det ska ju vara ett pleasure att rida hästen, men det finns en gräns. Tycker inte hästen på filmen går rent, iaf inte i joggen, eller rent går den väl kanske, men man ser ju hur mkt av underlaget den sprätter upp med frambenen -> visar att den inte är i balans.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar

Tillbaka