Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Western nu har jag börjat träna lite byten med min häst, och det har dykt upp lite problem. han byter inte riktigt rent. han vill ta ett...
Svar
6
· Visningar
913
Senast: doleron
·
Western Nu har jag äntligen hittat en superduktig westerntränare till mig och min varmblodskille. Är superlycklig :) Finns det några fler här...
2
Svar
36
· Visningar
3 337
Senast: Piraja
·
T
Western undrar... arabian saddle är det ett märke eller är det en sadel som ska passa just araber??
Svar
4
· Visningar
766
Senast: Athina
·
C
Western Halloj! Har haft turen att få tag i en jätteamitiös medryttare till min pålla. Om hon så småningom vill ut och tävla AQHAshower på...
Svar
8
· Visningar
970
Senast: Theci
·
Western Har tittat igenom alla länkar som finns här på buke, o bara ett företag sålde dem. O i bara en storlek som jag inte ens vet om dn...
Svar
3
· Visningar
933
Senast: JHANA
·
Western Red clinic i helg o tränaren tyckte att det var dags att slidesko pållen :) :love: Ska rida för en annan tränare om 2 veckor så jag...
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: _Eva_
·
Western Hur ska jag övertyga min man om att hästen behöver detta:angel: :) Syns dåligt men på täcket står det "American hot stuff"
2
Svar
23
· Visningar
1 831
Senast: Neverever
·
S
Western Jag har precis köpt ett nioårigt varmblodssto. Vill börja westernträna både henne och mig själv. Kan någon ge tips om lämplig...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: madelenforsgren
·
Western I westernriding får man -3 poäng om man gör ett enkelt galoppombyte, men vad är det som gäller i reining? kan inte hitta det i...
Svar
6
· Visningar
1 134
Senast: Flying Grace
·
G
Western NÅgon Som Vet Vart Man Kan Hitta Kul Inredningsdetaljer Mm?? GÄrna Svenska Sidor...(men UtlÄndska GÅr OxÅ Bra) Tacksam FÖr Svar...
Svar
7
· Visningar
2 321
Senast: monke
·
O
Western Jag planerar att köpa en westernsadel till min åttaåriga arab. Nu är det så att jag vill ha en svart westernsadel men det verkar i...
Svar
16
· Visningar
3 832
Senast: Jayzon
·
F
Western Vilken är den bästa padden? Det finns ju hur många som helst att välja mellan... :confused: Jag letar efter en pad i 1500-2000...
Svar
6
· Visningar
1 091
F
Western Jag har lite problem med min hästs spinn och tänkte höra om nån har några tips. Han centrerar dåligt med bakdelen....den vill liksom...
Svar
11
· Visningar
948
M
Western Vad står det i regelboken, är det tävlingsregler och så eller är det någonting annat också? Är det värt att köpa den ?
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Solafekub
·
T
Western Igår blev det klart att över påskhelgen ska vi åka ut på Argentinska pampas och bo på ett Campos med får, kor och grisar och rida ut med...
Svar
10
· Visningar
1 068
Senast: Neverever
·
H
Western Ja, finns det några såna här egentligen? (klart det finns! :D) Jag är rätt nyinflyttad här, och har visserligen ingen häst som är...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Sellan
·
A
Western Var iväg på en ko clinic i helgen, var premiär för mig och min andalusier :) Var skoj att äntligen få arbeta med dem, och hästen var...
Svar
16
· Visningar
1 324
Senast: Alazan
·
Western Är westerngrenens SIDEPASS samma som dressyrens skänkelvikning? Vad är sidepassen bra för? // Stor westernfantast. :bump:
Svar
5
· Visningar
875
Senast: westerntjej
·
N
Western ...runt Vårgårda? MVH/ Stefan
Svar
11
· Visningar
905
Senast: Piraja
·
Western Jag tänkte anmäla mig till en ranchtrailklass för första gången och då står det att obligatorisk hinder är en släpa. Släpan får ej...
Svar
12
· Visningar
1 407
Senast: IngaLena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka