Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har jag gjort... Tyvärr tog det hårda travlivet ut sin rätt på honom i förtid, precis när vi skulle upp i C brakade lederna ihop, då var han 17 år... Men han kunde allt och räknades som "unik" i klubbenNeverever skrev:Åh herregud, vilken fin häst, helt otrolig. En till fördel med travarna, så himla vackra hästar. =) Alltså, det är det som är grejen, din häst gick aldrig på banan. Jag tror verkligen inte att det går att göra en westernhäst av en travar som sprungit, dem har ju den här inlärda instikten att komma först och stressa, stressa. Hur svårt är inte det att rida western på en häst som vill komma först till varje pris och stressar upp sig ? Tyvärr så funkar det inte.
Rebeccah skrev:Nu har jag äntligen hittat en superduktig westerntränare till mig och min varmblodskille. Är superlycklig
Finns det några fler här som skolat om sina fd travare till westernhästar? Skriv gärna hur ni började, hur ni gjorde, hur det går för er nu, osv. Bilder skulle vara kul
Dessa underbara varmblod..
Neverever skrev:Åh herregud, vilken fin häst, helt otrolig. En till fördel med travarna, så himla vackra hästar. =) Alltså, det är det som är grejen, din häst gick aldrig på banan. Jag tror verkligen inte att det går att göra en westernhäst av en travar som sprungit, dem har ju den här inlärda instikten att komma först och stressa, stressa. Hur svårt är inte det att rida western på en häst som vill komma först till varje pris och stressar upp sig ? Tyvärr så funkar det inte.