Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har tyvärr inte provat dom men skulle gärna vilja...
Vet någon vart dom går att köpa, förutom på Bon***a eftersom dom har utgått hos dom.
Jag skulle skicka efter ett par förra veckan men fick då reda på att dom ej finns kvar, tyvärr........
Jag hittade dom på någon annan svensk sida också... Kommer bara inte ihåg vilken. Surfa runt lite bland försäljningslänkarna på www.western.nu nån av dom var det i alla fall!
Jo då, jag har köpt cow-boy classic, och jag gillar dem inte. Enligt mig så ska jeansen inte sitta som en extra BH (sluta precis under bysten) och vara så lösa som de är.
Det blev/blir jag också, men med ett par nylonstrumpbyxor under jeansen så blev det bättre. Kör med strumpbyxor 20 den som är lite tjockare och inte går sönder lika lätt.
Kläder & Bli fin
Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
Hundavel & Ras Bekanta till ena grannen har en MAS... och det är ett litet kräk, helt ärligt. Det är en sådan hund som jag absolut inte går i närheten...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.