Sv: Jeans

Jag har tyvärr inte provat dom men skulle gärna vilja...
Vet någon vart dom går att köpa, förutom på Bon***a eftersom dom har utgått hos dom.
Jag skulle skicka efter ett par förra veckan men fick då reda på att dom ej finns kvar, tyvärr........
:(

Jag hittade dom på någon annan svensk sida också... Kommer bara inte ihåg vilken. Surfa runt lite bland försäljningslänkarna på www.western.nu nån av dom var det i alla fall! :)

Jo då, jag har köpt cow-boy classic, och jag gillar dem inte. Enligt mig så ska jeansen inte sitta som en extra BH (sluta precis under bysten) och vara så lösa som de är.

Föredrar stretch-jeans som inte är ultralåga.

Ett tips om du blir skinnflådd:

Det blev/blir jag också, men med ett par nylonstrumpbyxor under jeansen så blev det bättre. Kör med strumpbyxor 20 den som är lite tjockare och inte går sönder lika lätt.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
2 029
Senast: Luff
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
356
Utrustning Hej! Min lillasyster ska rida för första gången på ett par år om några veckor. För tillfället så är detta en engångsföretelse och därför...
Svar
10
· Visningar
685
Senast: Gimlan
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben