Vad har ni tänkt detta år??

Sv: Vad har ni tänkt detta år??

Ja, det verkar nästan så!!

Va "heter" Katrin och Ida då??

Vem är quarter4ever?? har funderat lite på det, men kommer inte på...

Skickar pm med namnen.... De kanske inte vill ha ut hela sina namn här....;)

/Carina :eek:

Sandrew skrev:
Ska ut på tävlingsbanan igen. Tänker inrikta mig mkt på reining i år och hoppas på att nå framgångar! Har bara planerat in en tvådagarstävling på Wången än så länge, har inte hunnit tittat runt nå mer....
Skall det vara en tvådagarstävling på Wången? När skall den vara? Vem skall hålla i denna tävling?

Om 3 veckor byter vi stall för att kunna öka på träningen. Går inte där jag står nu tyvärr. Första tävlingen är i slutet på april, ska verkligen försöka vara med. Blir nog pleasure. För övrigt tränar vi mycket på formen och jobb med bakändan. Rider mycket öppna, skänkelvikning och samlande arbete.

Tjena!
Kul att du hittat hit oxå! :) Så det blir B-tävlingar för dig, det komer att gå galant!! Skulle ni komma upp till Bergskog på lovet?

Ses på årsmötet imöra då!

Ja det blir det !! Nej, men shaggy ska bo hos er (el. Katarina egentligen) under lovet . Vi ska nämnligen till Teneriffa !!
Men men... Roligt att ni ska va me i laget också !!
Men vi ses i morrn..!!:banana:

Jag ska ut på en del D-tävlingar med min häst och den första blir antagligen i slutet av april. Får se om det kanske kan bli någon C-tävling i slutet av tävlingssesongen. Grenarna jag nog ska ställa upp i är trail, western riding, reining och Versitale horse (kan inte stavningen ordentligt ;))
träningen har varit igång ganska bra hela vintern, men det kommer nog att bli lite mer träning för tränare frammåt vinter/våren. :banana: första träningen blir redan nästa helg! :)

Tusen tack för :banana: igår!! Den smakade ljuvligt!! :)

Till alla: Kul att höra vad ni har tänkt er i år och vad ni håller på med just nu!! Mera sånt!! :bump:

Kan bara säga att jag håller med dig till fullo !!!:d :bump: :D :banana: :cool:

...Har bara skummat igenom tråden, men jag tänkte att det vore väl kul om vi kunde ses på dom tävlingar vi kommer att åka på? Eller?....

Själv har jag ett 3-års sto (qh) som ska igång ordentligt, startas på kor o så får vi se om det blir nåt tävlande i år...

2-års hingsten ska ut på haltern.

Dessutom kommer jag att tävla en hingst i hunter under saddle om allt går som det ska.

Bor nära greva o kommer säkert att åka på alla tävlingar där... Och för snälla bukefalister kan jag säkert ordna till stallplats hemma om ni ska dit o inte vill/har råd/får plats med greva!

wrangler skrev:
Bor nära greva o kommer säkert att åka på alla tävlingar där... Och för snälla bukefalister kan jag säkert ordna till stallplats hemma om ni ska dit o inte vill/har råd/får plats med greva!

Du har inte stallplats för människor? ;)

ja jag e redan lite nervös om man ska tävla...Min häst ska iväg på träning först hon e 3 år(och jag ) o det lä väl ta 2 - 3 mån beroende på hur långt hon kommit men jag har ridit "ute" bara.Så ngn tävling blir det inte förrns sen sommarn skulle jag tro.Men spännande e de om man grejar det någolunda.

Hm, då kanske du får besök av ett par "galna" värmlänningar då....:devil:
Syrran har pratat på apriltävlingen, så vi får väl se....:angel:

/Carina :eek:

Med 8-åringen (QH) så har jag tänkt AQHA/SRHA/NRHA i år, bara reining.
Hittills så är två tävlingar bestämda, April Show och Spring Break 1 & 2.
Sen får vi se vad det blir mer, Nationals och September Rundown är rätt troligt att vi åker på, och kanske quartershowen i Sundsvall.
Ser fram emot den här tävlingssäsongen; hästen går bättre än nånsin och en ny sadel är på väg (äntligen reiningsadel!).

Med 3-åringen (QH) så har jag tänkt att vara med på hemmatävlingarna i juni och september (WRAS c+d) och sen kanske Harvest. har nog tänkt pleasure och horsemanship med honom, ev. reining beroende på hur han utvecklas (riden sen i november).

Nån mil.... Flyttar på lördag! :D
Så... det kommer va lite rörigt ett tag men finns det hjärterum så finns det plats för extra hattar oxå! :D

Välkomna! Ska ev visa lillhingsten på April om jag pallar damma av honom i tid.... :smirk:

Men hallå där... Finns det både stall/människo platser så vill nog jag boka ett par! :D Eller ja, det beror ju på hur bra det går för vårat lag i allsvanskan förståss.... Går det bra så är det ju final i Greva, men det kan ju hända mycket innan man är där...;)

Hur är det med dig nudå föresten??

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 144
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 326
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 759
Senast: Lavinia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 114
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka