Sv: Vad har ni tänkt detta år??
Mina planer för året:
Mitt 8-åriga sto ska jag tävla och träna för fullt( hon är återställd efter sin otäcka diarréattack strax före jul och vi har börjat skritta)
Vi ska vara med i westernallsvenskan och kanske vara med på nån aqhashow/ B-tävling efter det är avslutat med den.
Hoppas även kunna vara med på nån ko-clinic, var ju några år sedan sist då både hon och jag varit avelsboxen
Ska träna för Per Larsson och kanske nån mer som kommer upp till Karlstadstrakterna.
Ska köras in.
Mitt 3-åriga sto ska börjas ridas " på riktigt" och skall därefter säljas. Ska även köras in.
Målet är att kunna ställa upp i pleasure - futurityt i höst.
Min 2-åriga hingst skall börja vänjas vid tömkörning, kanske kör jag tom in honom!( sadelvan är han redan, han har redan varit med på sin första clinic för året, och nånsin, under trettonhelgen då vi sadlade för första gången)
Han ska få följa med som handhäst när jag kör shettisen så han kan börja bygga sina senor och leder.
Sedan ska han vara riktigt snäll i vår så kanske jag behåller honom som hingst, annars åker kulorna!
Ska tävlas i halter på Aqha -showerna, kanske även på nån d-tävling om de har trail at halter, showmanship at halter.
Pust, jag kommer nog ha så det räcker och blir över att göra....