Spinoff på hjälmtråden.....

Sv: Spinoff på hjälmtråden.....

skitsnack är det väl inte helt??

men annars tror jag att säkerhetsväst skulle räddat fler skador om de burits i vissa fall

lundborg skrev:
skitsnack är det väl inte helt??

men annars tror jag att säkerhetsväst skulle räddat fler skador om de burits i vissa fall

Jo, det är klart att det är skitsnack om de skriver "Men inom westernridningen tävlas det alltid utan hjälm." Det stämmer ju inte! Hur kan man tolka det annorlunda?

Ja dom borde kolla fakta men e det inte upp till 16 år man måste tävla i hjälm?Och föresten finns det väl western hattar med inbyggd hjälm om man vill ha både och..

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 177
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
909
Senast: Tuvstarr
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 428
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 148
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar