Tävlingssäsong!

Sv: Tävlingssäsong!

Bara ett litet tips om ni ändå ska köpa nya jeans för tävling, tänk på att köpa extra långa de ska gå ner över hälen på bootsen när ni sitter i sadlen.

Vill minnas att jag sett stretch-Wrangler på B**anza western.

JHANA skrev:
Vill minnas att jag sett stretch-Wrangler på B**anza western.

Jo, men inte svarta...:crazy:
Om dom inte har fått hem det i dagarna....!

Så synd.
Visste bara att jag läst på hemsidan för ett tag sedan att dom sålde stretch, men jag har inget behov av sådana själv så jag tänkte inte så mkt på färgerna.

Jag vet en tjej som syr upp western showkläder efter beställning där du kan få just din slinky eller väst tex. Hon syr just nu chaps och slinky till mig.
Man kan nå henne på 070-2669666.

Du får väl göra som jag gjorde, köpte ett par i min favoritmodell sen så färgade jag dem svarta....;) Just det, jag tog dem 1" längre än mina vardagsjeans så i stället för 34" så tog jag 36".

/Carina :eek:

Håller inte riktigt med om det att man inte kan ha lila till en fux. Det beror helt på vilken lila nyans man väljer och vilken typ av fuxfärg det är på hästen...:D

Har oxo haft lila pa min fux. Alskar lila:love: och tycker inte alls om brunt och beigea farger.:eek: Men smaken ar som baken...;)

Klok människa...:bow: Brunt och beige är mesproppsfärger som jag aldrig skulle sätta på mig.....:crazy:
Fram för lila....:devil:

knapplån

jag håller också på att kolla kläder till mig, jag har en häst som är skimmel (avataren)en mellanbrun sadel och mellanbrunt enörasträns,en pad i grönt,svart och brunt..

passar en beige skjorta med ljust-grönt rutat mönster, moccaväst, mellanbruna boots, bälte med stort silverspänne och blåa jeans? eller kanske snyggare med svarta??

vad har ni som rider skimmel??

westernbiten skrev:
Jag vet en tjej som syr upp western showkläder efter beställning där du kan få just din slinky eller väst tex. Hon syr just nu chaps och slinky till mig.
Man kan nå henne på 070-2669666.

:bow: :)

Du testar ett par Wrangler Megan som passar dig, sen går du in på ebay.co.uk och letar efter ett par där. Och så handlar du ;)

Kom på att dom finns nog inte i svart =/ jaja mörkblåa finns iaf :D

Liknande trådar

Western Ska försöka sy mig nya tävlingskläder inför sommaren. Kan inte riktigt bestämma mig med färgerna bara... Har köpt en mönstrat töjbart...
Svar
10
· Visningar
1 350
Senast: sarma
·
Western Jag ska ju börja rida western en dag när min polla är lagom inriden för att kunna transporteras... :p Och då vill jag få lite tips på...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Ticka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur