Western namn!

Sv: Western namn!

Fancy Candy
Catchascatchcandy
C's for Candy

Eller varför inte det märkligaste namn jag hört på en häst:
Hobokenbahamasmamas! :eek:

Hej allihopa! Haft lite juluppehåll från buke, så jag har inte hunnit svara alls på era förslag. Fick ju en ofantlig mängd iaf :)

Har inte bestämt mig än... Vill ju inte att det ska vara pinsamt flashigt heller. Hemskt om det låter som värsta super ekipaget o så tultar vi in :smirk:

Ska fundera vidare, passet ska ju vara gjort imon :angel:

Jag tycker att du ska vara stolt över din hästs fina namn och inte försöka "westernfiera" det! Jag har också en arabkorsning med kort namn, funderade ett tag på om jag skulle ha hittat på nåt långt och kul med det också, men då hade jag redan registrerat henne under hennes korta namn, så det fick vara och jag är nöjd med det. Ibland kan det kännas lite "för mycket" när man hittar på namn bara för sakens skull... (tycker jag!)

"She`s my sweet candy" och "Candy can do it" tycker jag va lite söta och roliga! Men va fick hon heta??

Candy Clementine
Candy Mandy
Caytons Candy
Clint Candy
Miss Candy
Dixie Chicks Candy

Ja men...:bump: Vad blev det nu då????:bump: *super nyfiken*

Candy Girl, Candy and Sweets, My Candy, My Eyecandy, Little candysweet mm...

Candy Candoo är inte helt fel! Tycker ja va jätte bra!

Sweet'n Sour Candy Caramelle

inte för sött om man drar in lite surt märrhumör.. ;)

hehe, jag gillar också det namnet. inte allt för western aktigt, men ändå lite. Annars är väl Sweet little Candy också en favorit..

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 453
Senast: ako
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 190
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka