Western namn!

Sv: Western namn!

Hjälp, det skrocket har jag inte hört. :crazy: hehe, jo, jag får ta o skriva ner alla bra namn o ha en omröstning här hemma;)

Hade inte heller hört det innan jag började jobba i travstall. Kanske är grenspecifikt skrock.

Ojdå, måste lägga upp en tråd om westernskrock. Hehe:p fast det finns ju den om hattfärgerna..

Ja, jösses....
En sak vet jag om hattskrock; om jag någonsin skulle kröna mitt något oädla huvud med en lila hatt med cerisa fjädrar och kristaller på, så betyder det att det är dags att spärra in undertecknad i ett madrasserat rum med vita väggar, helst iförd tvångströja.:devil:

(lätt avsteg från trådens egentliga innehåll, jag vet, kunde inte låta bli:crazy: )

oj då anna. är det otur att byta namn så är det nog bäst att du låter bli :crazy:
man vet ju aldrig vad som kan hända...

Jag vet..:crazy: Undra hur det gick för Kulla Gulla, hette inte hon Pärlan egentligen? Eller vem som nu hette vad..

jo det var väl så att hon hette pärlan, men av nån anledning kallade nadja henne för kulla. vet faktiskt inte varför pärlan är ju mycket finare. har för mej att hon är i finland nånstans nuförtiden men jag är inte säker...borant är iaf i arjeplog eller nått sånt..

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 453
Senast: ako
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 190
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka