Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western En sadel som det står 16" semiquarter. Hur vet man vad det är för bomvidd?
2 3
Svar
42
· Visningar
3 918
Senast: Colleen
·
G
Western När man vill börja med western vad är det första man kan göra? Finns det nåt man kan träna uttan att rida för tränare? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: ida.kar
·
F
Western Hejsan! Jag funderar på att skaffa en westernsadel till mitt nordsvenska sto! Jag har tittat på H**ks Quarter Canyon Pleasuresadel...
Svar
5
· Visningar
4 173
Senast: Nina
·
Western Vad tittar ni på när ni söker en bra pleasure-häst? Vad anser ni vara viktigt och vad kan man "ta" (d v s "brister", men som man kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 461
Senast: sasucatu
·
N
Western Go morgon! :bump: Jag har ett litet problem som kanske ni här på western forumet kanske kan hjälpa mig med, hänger mest på...
Svar
6
· Visningar
1 495
Senast: sannei67
·
U
Western Hej alla! Jag vill väldigt gärna lära mig western ridning..:) men kan inte hitta någon här där jag bor som har western...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: ullis25
·
Western det är så att jag behöver lite hjälp och tips på vad jag ska göra. är på sadeljakt, och har hemma en simco arabsadel men jag är inte...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: doleron
·
S
Western Tänkte ev. köpa en premier westernsadel. Ska åka och kolla på den i dag. Vet någon något om denna sadel? Har försökt att hita info om...
Svar
14
· Visningar
10 435
Senast: Fridolin84
·
M
Western Någon som har köpt westernsadel från USA?? Som kan berätta lite om leveranstid, fraktkostnader osv?? Och om det är enkelt eller...
Svar
6
· Visningar
1 076
Senast: Western girl
·
A
Western :rofl: Alltså, på en D-tävling om man rider på tränsbett, får man rida med enhands fattning då?? Det borde man ju får göra eller...
Svar
12
· Visningar
1 170
Senast: JHANA
·
E
Western Med risk för att upprepa mig (hittar inte mitt förra inlägg) skulle jag vilja veta om någon av er här på Buke vet av någon crates...
Svar
3
· Visningar
1 424
Senast: Enar
·
Western Jag håller själv på med AR men tycker Western är intressant då jag har en del elever som rider western. Vad jag undrar är hur hårt...
Svar
8
· Visningar
1 265
Senast: Maran
·
Western Har länge gått och funderat på vad jag vill med ridningen, min häst, ett 8-årigt sto 163 i mkh, köpte jag till att tävla hoppning och...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Solafekub
·
Western Funderar på att köpa en hjälmhängare (säljs bla av två hästpostorderföretag) för att hänga min hatt på. Är det nån som vet om de funkar...
Svar
0
· Visningar
1 476
Senast: Kickis
·
C
Western hej. finns det någon bra sida på nätet kanske men bett? söker ett typ av spade bett? någon som vet nått. mvh
Svar
1
· Visningar
871
Senast: Athina
·
Western Hejsan. Finns det någon regel vilka bett man får rida eller får man rida på alla sorters bett? Måste man rida med sporrar på tävling...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: hanoirocks
·
C
Western Är lite nyfiken på er westernryttare då jag tycker att det verkar vara en mer friare form (fast ändå samlad) än vanlig klassiks ridning...
Svar
7
· Visningar
1 114
Senast: hanoirocks
·
Western Hur ser en bra bygd westernhäst ut generellt? Vilken kroppsbygnad? Tack för svar.:)
Svar
19
· Visningar
1 600
Senast: MayaRunningwolf
·
A
Western Hejsan, ja undrar om de e någon som håller på med ko-grenar? Vilken gren i sånna fall. själv e ja intresserad av herd-work o cutting...
Svar
9
· Visningar
1 272
Senast: johannea
·
A
Western Så... hur har ni gjort? Direkt till problemet... När jag tar i honom i skritten, så är det inget märkvärdigt... När jag tar i...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Athina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka