Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Ni som anordnat clinics, berätta hur ni gjorde! Ringde ni tränaren och bokade datum först och sen fick folk anmäla sig? Berätta :)
Svar
19
· Visningar
1 604
Senast: Kickis
·
S
Western Skrev i går natt ett inlägg om min westernsadel som blivit stulen. När jag nu skulle titta efter den var annonsen borta. Hur fungerar...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: snowy
·
D
Western Jag rider en arab som är 12 år. Han är mycket väluppfostrad och ursnäll, men i sadeln är han oftast ganska okontrollerad. När man ska...
Svar
10
· Visningar
1 092
Senast: _Dixie_
·
Western Jag har ett sto på 8 år, imp.från tyskland med fin dressyrstam. Hon är reg. som oldenburger då hon är född i oldenburger. Men hon har...
Svar
12
· Visningar
1 271
Senast: Elisha
·
Western Jag har för mig att jag läst att ungdomar kan söka bidrag för sina träningar från WRAS. Är jag helt ute och cyklar eller var kan jag ha...
Svar
3
· Visningar
918
Senast: lilla_edvardsson
·
T
Western Jag har nyligen införskaffat en begandad westernsadel till mitt omusklade varmblod. Hon svettas jämnt under sadeln,betyder det konstiga...
Svar
14
· Visningar
1 569
Senast: sasucatu
·
B
Western Kan någon med stor erfarenhet av unghästar ge mig ett/flera råd: Jag köpte en ny sadel maj-05...utprovad m tom bom av försäljare, för...
Svar
14
· Visningar
1 329
Senast: BonRaiz
·
Western Hur ska hästen se ut för att en sådan ska passa?
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: grådis
·
A
Western Jag skulle behöva lite hjälp... Hur sjutton ser/vet jag om sadeln är sned?? Vill köpa en bekants western sadel, det ligger helt...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Athina
·
N
Western Jag förstår inte hur man spänner sadelgjorden på en westernsadel...kanske låter jättedumt men det e min första. har sett min kompis...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: nettanbabe
·
M
Western Hej! (Jag vet nästan ingenting om westernridning, så om mina frågor låter korkade så vet ni varför i alla fall...) Jag har en...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: Matiz
·
Western Hejsan. Jag tänkte börja rida western på min häst. Jag har ridit lite smått "western-stil" i ridhuset, t.ex. styrt endast med vikten...
Svar
13
· Visningar
4 212
Senast: johannea
·
S
Western Hej ! Min sköthäst har en westensadel( har en engelsk allround sadel oxå ), som passar men den som rider hästen,( hästens ägare)...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Mount Never Rest
·
P
Western Är jag blind ? Undrar vart tråden har tagit vägen? Är den flyttad,borttagen.Varför ?? Efterlyste info om Josè Gay Bar och Jose...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Planeta
·
Western Jag behöver lite smarta tips på hur man kan bygga en hatthållare till att kunna ta med mig hattarna i lastbilen. Har inte plast för...
Svar
2
· Visningar
2 612
Senast: Kickis
·
C
Western Hej alla. Jag är inte själv någon western ryttare så jag måste bara fråga en sak. Har hört att en nh/western tränare har sagt...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Cissi666
·
D
Western Jag ska kanske få vara medryttare till en häst som rids i arabstil. Är det samma sak som western? Är inte så bra på att veta mycket om...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 783
Senast: _Dixie_
·
E
Western Har köpt en westernsadel, och fick lite problem med att spänna sadelgjorden.. Hur gör man, har någon bild på hur det ska se ut?
Svar
1
· Visningar
9 198
Senast: EMZ
·
S
Western Hej! :) Jag har en häst som är en Welsh Mountain och heter Korall. Jag tränar lite western med honom, men jag har ett problem. Han...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Tisselille
·
N
Western jag har en grå filtpad med cutback från b**jes ca 1.5cm tjock...undrar bara hur man tvättar denna tjocka pad när den väl blir...
Svar
11
· Visningar
1 506
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur