Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western Finns det någon åldersgräns för ett varmblod som ridits engelskt att börja lära om till western? Stoffe
Svar
7
· Visningar
1 278
Senast: Lela
·
F
Western Jag håller väl egentligen på med engelsk ridning men har märkt att min häst som jag förövrigt red in själv för 5 år sedan ,inte verkar...
2
Svar
23
· Visningar
2 370
Senast: Dalsland
·
B
Western Är intresserad av QC pleassure sadeln i hööks för 4000 är det nån som har en sån eller är det bara skräp ...tyckte den va fin:D .Ska man...
Svar
7
· Visningar
954
Senast: TCJ
·
B
Western Sadelfrågor finns det många av, här kommer en till.Vad tycker ni alla om syntet har förstått att de som har ridit länge föredrar läder...
Svar
11
· Visningar
1 477
Senast: Piraja
·
D
Western Jag söker westernsadel till min Ardennerkorsning. Finns det några vettiga sadlar som ligger bra på en stabil häst med nästan ingen...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: Western girl
·
A
Western Nu är det dags för mig att köpa western sadel! =) Hörde om en dam i närheten här som skulle sälja : Sadel (fint skick) träns, o massa...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: sarma
·
E
Western Nån som vet om "budgetsadeln" ( 2995 kronor ) från Hov & Tass är nåt å hänga i julgranen...? ;) Nån som kan hjälpa mig..? :bump:
Svar
8
· Visningar
1 213
Senast: IngaLena
·
Western sen jag blev tvungen att sälja sadeln...rida med dressyrsadel och träna blir bara fel...är det nån som har lust att hjälpa en fattig...
Svar
7
· Visningar
1 451
Senast: sasucatu
·
M
Western Jag har formproblem. Min häst kan grunderna i western nu, alltså styra, stanna osv. Men jag vet inte hur jag ska göra med formen. Hon är...
Svar
18
· Visningar
1 359
Senast: Druvan
·
K
Western Som har haft möte, hur många finns det egentligen behov av i ett sånt litet land som Sverige är? "Mycket positivt Western möte avhölls...
Svar
4
· Visningar
1 282
Senast: monke
·
Western Skriver min specifika fråga här för jag tror inte jag skulle få lika många svar om den låg under "hästvård" eller nåt sådant. Klipper...
Svar
17
· Visningar
1 407
Senast: TCJ
·
L
Western Köpte nyligen en beg. Dakota sadel. Den är hur fin som helst och även handgjord. Det ända som är konstigt med den är sätet. Svårt att...
Svar
3
· Visningar
1 407
Senast: kenneth
·
Western Varför kan inte butikerna skriva ut storlekarna på huvudlagen:crazy: Hur ska man annars kunna veta om hästen kan ha det...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Mirre
·
Western På söndag gör vi vår första träning:love: ska bli sååå kul.Vi har ridit akademiskt förut men min pålle behöver mer huvudbry så nu ska...
Svar
10
· Visningar
923
Senast: charmant
·
P
Western Det har blivit så att intresset mera och mera har glidit över till "wseternsidan". Har bara ridit engelst förut men alltid varit...
Svar
10
· Visningar
1 289
Senast: lana
·
L
Western Är nybörjare inom western, hade alltid funderat på att börja, men inte kommit till skott förren nu, har ridit vanligt innan och då varit...
2
Svar
21
· Visningar
1 917
Senast: lana
·
J
Western Har fått låna en westernsadel som jag inte vet något om. Det står Santa Fe på den. Ingenstans på den hittar jag uppgifter om bomstorlek...
Svar
14
· Visningar
1 751
Senast: jeslin
·
L
Western Vilket märke på första westernsadeln? Jag tänker köpa en westernsadel för skogsluffningsbruk (inte tävling eller westernträning utan...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 314
Senast: jeslin
·
L
Western Jag skulle vilja veta hur man passar westernsadlar? vi har en travare som vi ska köpa sadel till men jag vet inte hur stor den ska...
Svar
7
· Visningar
3 441
Senast: gutenviks
·
Western Red idag men enbart en fårskinnspadd som är rätt tunn och det fanns fortfarande tillräckligt med plats mellan sadeln och manken så där...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Piraja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka