Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nina skrev:Mysan, var i småland bor du? Det finns J A Ranch utanför Markaryd och i Alvesta kan du också prova, tror jag iaf.
Mysaan skrev:Nä men jag är glad om sadeln håller 1 år för det priset. Så håller den då 2 år innan den rasar så är ju det bra.
Nu tänkte jag köpa en lite billigare sadel mycket för att få veta om jag öht gillar att rida i en westernsadel. Skulle denna sadel duga då tror du??? Eftersom jag tyvärr inte har någon på nära håll som jag kan låna av och prova.
Så om vi ser det ur den synvinkel. Kan jag då köpa en El paso för att testa om jag trivs i westernsadel? Givetvis vill jag inte min älskade häst något ont men om man ändå kan räkna med att den håller 1½ år så borde jag ju redan efter 3 månader kunna veta om jag gillar att rida i westernsadel och kan då leta rätt på en sadel som har bättre kvalite eller hur?
Mount Never Rest skrev:Dålig hopsättning kan jag hålla med om, men du har ju ingen aning om hur hästen är byggd så det är ju ganska svårt att yttra sig om hur den kommer att ligga:smirk:
Mysaan, har du bestämt hur du ska göra med Sk*t sadeln
MercedesBenz skrev:Vilken ful en! Så där ser inte min ut. Måste finnas fler märken som heter samma
Detta är min El Paso. Kostade långt mer än 550 kr...