Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning Nån som hoppar med sin iis, hur högt å vilka klasser???
2
Svar
35
· Visningar
2 745
Senast: Brandybus
·
Hoppning Var funktionär på lokala ponnytävlingar under helgen o jag är väldigt förvånad över resultaten. Få starter i kategori b o c o riktigt...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 476
Senast: carrin
·
Hoppning Hade tänkt at jag så småningom skulle ta o "hoppa in":o min unghäst..... så nu undrar jag lite hur ni skulle gå tillväga? Tycker ni...
Svar
6
· Visningar
2 314
Senast: Behati
·
Hoppning Vilka tävlingar är kvaltävlingar för breeders? Har precis kommit hem från Flyinge full av motiavation inför nästa års...
2
Svar
20
· Visningar
2 774
Senast: cissan
·
Hoppning På framridningen idag: Det fanns en utebana öppen för framridning. På denna var det placerat ett kryss mitt på. Sen fanns det vanlig...
Svar
7
· Visningar
1 728
J
Hoppning För 2 veckor var jag med om en mindre olycka på hoppträningen och fick en hjärnskakning och lite andra sliter. Ikväll var det dax för...
Svar
6
· Visningar
1 197
Senast: Fidelity
·
Hoppning Idag fick jag för mig att jag skulle vara med på en tävling i Nybro den 5/11.. men på deras hemsida så stog det att man inte kunde...
Svar
5
· Visningar
833
Senast: Magnus_J
·
Hoppning Konstig formulerinbg på frågan, men hur lång tid räknar ni att en start är? Om det är säg 10 ryttare framför, hur lång tid är det? Det...
Svar
5
· Visningar
974
Senast: Qyenn97
·
P
Hoppning Hur högt det är för en d-ponny i Ponny SM ? Alltså i Hoppning
Svar
4
· Visningar
859
Senast: flugskit
·
P
Hoppning Är det någon som vet höjderna för d-ponnyer i Ponny SM ? TAcksam för svar !!
Svar
2
· Visningar
737
Senast: svea08_
·
Hoppning På min klubbs hemsida finns en poänglista över "ackumulerade poäng under året enligt TR I mom.144". Jag har inte tillgång till min TR...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: PrinceFair
·
H
Hoppning Jag ska snart tävla i hoppning (första gången) och det skulle vara kul om jag fick lite tips om vad man ska göra att man är så nervös...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: häst älskaren
·
Hoppning Satt speaker i helgen och det blev lite disskutioner vad som gäller när hästen vägrar. Det var några ekipage som vände från hindret på...
Svar
3
· Visningar
1 248
Senast: cirkus
·
Hoppning Vad har ni för erfarenheter av hopptränare?? Har tränaren alltid rätt?? Vad tycker ni om dom som börjar säga emot tränaren under...
2
Svar
24
· Visningar
1 844
Senast: Streiff
·
  • Låst
Hoppning Jag har tagit bort tråden om ridtravare och hoppning, hade inte tid att rensa i den och den hade avlägsnats sig rätt långt ifrån vad som...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Tulip
·
C
Hoppning Hejsan! Vill veta vilka som tagit medaljerna i sm i ponnyhoppning i kat D från 2003-2005. Har försökt söka på nätet men jag lyckas...
Svar
14
· Visningar
3 277
Senast: xKaktusx
·
Hoppning Vart kan man hitta såna, är de via distriktets förbund eller via svenska ridsportförbundet?? Man ska ha ridit 120 om jag minns...
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: Ponnykusken
·
H
Hoppning Visst jag vet att man inte ska haka upp sig på höjderna i hoppningen, men nu är det så att hästen jag har går skit fint på banan men när...
Svar
8
· Visningar
4 660
Senast: Bellina
·
Hoppning Nån som vet vad det ska vara för avstånd på cavalleti,galoppbommar och studs samt kombinationer till stor A-ponny??:)
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Chippen88
·
Hoppning Tja, det finns en travare+hoppning-tråd så då tänkte jag göra en motsv. fast om islandshästar. Vad tycker ni om isisar som hoppar...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Härnösand

Hund, Katt, Andra Djur