Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Hoppning Hej! Är det någon som har lite tips hur jag ska träna min ponny för att hon ska kunna hoppa högre? När jag hoppar ca 1 m verkar hon...
Svar
17
· Visningar
2 263
Senast: Bellina
·
S
Hoppning Jag är väldigt osäker på hoppning,men jag vill ändå börja tävla!! Nån som har några ideer om hur jag ska få osäkerheten att försvinna...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: Jezzie
·
W
Hoppning Min häst är bara hoppad 70-80 pga att hon ganska nyligen blivit inhoppad. (9år) Jag förstår att man måste träna, träna trä'na men har ni...
Svar
7
· Visningar
891
D
Hoppning Jag ska åka och tävla på söndag 12/11 och skulle vilja ha lite råd. Det är så att jag jobbar och ska bort på lördagen innan tävlingen...
Svar
7
· Visningar
1 029
Senast: Filippa99
·
C
Hoppning mitt problem är att jag blir feg när ja hoppar "min" häst. mest för att han är så fyrtaktig i galoppen.. han hoppar som han ska.. lite...
Svar
10
· Visningar
1 655
Senast: sweet_extraa
·
S
Hoppning Jag lägger ut lite bilder på min d-ponny :) Kommentera gärna min stil:angel: Vår första tävling^^ Kommentera gärna!! ;)
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: SantaBlueJolita
·
W
  • Låst
Hoppning Någon som vet, letar som en galning
Svar
2
· Visningar
773
Senast: Tulip
·
S
Hoppning Hallå! är det nån som har några bra hoppövningar för storhäst! har idetorka just nu! :) Blir alltid samma serier.. lite tjatigt! :P
Svar
3
· Visningar
1 633
Senast: apocalypse
·
S
Hoppning Någon som har bra hoppövningar som tvingar hästen att komma tillbaka och lyssna upp och inte bara 'springa'. Och som gör att hästen...
Svar
19
· Visningar
3 333
Senast: alice
·
R
Hoppning hejsan. Jag undrar om man får tävla ungponny på gummipelham, alltså delat ej stång. Man får ju det med "vuxna" ponnyer så länge det...
Svar
2
· Visningar
1 074
Senast: Magic_Mac
·
M
Hoppning Vill se bilder när ni hoppar över lite speciella hinder!!! :p:bump:
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 267
Senast: Sorbe
·
B
Hoppning Hej! Jag har en tittig pålle som jag kanske ska tävla om några veckor. Hon är ganska tittig mot hinder. Hur gör ni? Går ni fram till...
Svar
12
· Visningar
1 390
Senast: superstar
·
M
Hoppning Ja, igår var jag på tävling och då var det en tjej som red utan chaps eller stövlar, hon redan bara i vanliga ridskor. Och det det står...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 406
Senast: Streiff
·
Hoppning hur ser era hinder ut? kan ni inte lägga ut bilder på dem? har ni träffat på några hinder på tävlng som ni tyckte extra mycket om...
Svar
13
· Visningar
1 660
Senast: lille skutt
·
H
Hoppning Kommentera =D Höjden är bara 70 :angel:
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Lina_
·
H
Hoppning Vet någon hur långa sporrarna på häst få vara på tävling? Var inget TR:confused:
Svar
2
· Visningar
848
Senast: hoppryttare_Miró
·
H
Hoppning ska vara med och tävla för första gången och är sjukt nervös. förlåt om det redan finns så många trådar om det:crazy: , jag skummade...
Svar
19
· Visningar
1 104
Senast: hopptossa
·
Hoppning Min medryttarhäst som är ett fullblod som tidigare gått steeplechase har väldigt lätt för att riva. Han gör det ofta och nonchalerar...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 660
Senast: Vertigo
·
Hoppning Hur ska ja få min häst att hoppa igen? Hon krascha i lördags när vi löshoppade o blev ganska så chockad, nu vill hon inte gå nära en...
Svar
13
· Visningar
1 506
Senast: Izabel
·
E
Hoppning Hej! Jag har en ungponny, fem år, och jag undrar: Vad är det för regler när jag ska tävla? Jag har hört att när jag anmäler mig så...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Estrella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025