speciella hinder!!

Sv: speciella hinder!!

kl

inte så speciellt egentligen, ett metallrör vi hittade på logen i stallet :D

Bilder16-8.jpg

Är det rosa senskydd din häst har? :) Vart har du köpt dom isåfall? Letat sååå mycket efter rosa benskydd, men hööks har ju bara sånna i ponnystorlek :crazy:

Vilka söta giraffer!!:D På tävlingen jag var på sist, så hade dom två stora morötter som infångare, har det tyvärr inte på bild...!:p

Är det rosa senskydd din häst har? :) Vart har du köpt dom isåfall? Letat sååå mycket efter rosa benskydd, men hööks har ju bara sånna i ponnystorlek :crazy:

Säj inte var du köpt dem, för hästens skull :rofl:

jag har också sånna benskydd de finns ponny, cob o full strl... dom finns på blocket så leta där! :) minns tyvärr inte hemsidan till företaget men som sagt leta på blocket... skitbra kvalité och asbilliga! (+ att dom e såååå söta)

Kanske inga superspeciella hinder på någotvis, men så här ser det ut när vi tränar!! :)

tranarhemma_1.jpg

tranarhemma_6.jpg

tranarhemma_7.jpg

lina_hopptraning_maj_5.jpg

lina_majtraning_5.jpg

lina_majtraning_3.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Ska hoppa över ett dressyrstaket utklädd till indian i eftermiddag ;) (det är en uppvisning vi ska ha) Kanske kan bli nåt kort då

jag har hoppat över en reklamskylt:angel: det var en "plast" skylt med röda och blå bokstäver på. den reflektarade ljus så hästarna blev lite lagom rädda... hoppade bara en gång för en kompis rev så den gick mitt itu:angel: haha

Inte jätteudda kanske men det är våra hinder hemma i stallet som vi själva byggt och målat. :)

020.JPG

/Snorpan

gamla sittkuddar
PICT9599.jpg

skrinda med foderpåsar i
PICT9604.jpg

svart plastlastpall
PICT9612.jpg

ryamatta
PICT9622.jpg

kaninbur:p
PICT9607.jpg

lite tidigt, men iaf en gammal gunghäst :angel:
PICT9614.jpg

tänk dig schackrutiga! Det skulle nog tendera att rivas!

Och den som vägrade hoppa ett vanligt litet hinder innan! :eek:. Du har verkligen gjort ett superjobb med honom!! :) :)

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 401
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I TV4:s dokumentärserie "Över alla hinder" får tittarna följa hoppningens förbundskapten Henrik Ankarcrona och hans team under året på...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev lite av en revansch efter fredagens nationshoppning för Peder Fredricson och Alcapone des Carmille när det hoppades Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka