speciella hinder!!

Sv: speciella hinder!!

Nu räds han ingenting :p
Men det där med att han inte ville hoppa innan var mer bångstyrighet än att han var rädd för hinderna, om jag ska vara ärlig :angel:
Jag trodde faktiskt han skulle titta lite, men inte en tvekan :love:

lite tidigt, men iaf en gammal gunghäst :angel:
PICT9614.jpg
[/QUOTE]

ALDRIG! aaaaaaaaldrig i hela mitt liv skulle jag styrt mot det där "hindret" :eek: :eek: usch åh fy åh blä !
:angel:

har tyvärr ingen bild på det.
men jag hoppade över Uppsala slottet på en tävling en gång :banana:

just sånadär senskydd rosa-silver brukar finnas och och till på tradera :D

Jo, det var jag. Såg du mig? Tävlade också?

jo jag såg dej, din häst är ju bara så fiin! :love:
jag var oxå med och tävlade. var med i 1 meters klassen och som junior i lagklassen. :D

Tack så mycket! Vad roligt, vilken klubb rider för för?

Haha, va nice :D. Grattis får jag väl säga då :)

Har faktiskt stött på ett shackhinder! För flera år sedan var jag till HebyRyttare och tävlade och de hade shackrutiga plank och som infångare var det svarta "shackhästar" :eek: Kan ju säga att det hindret blev rätt utslagsgivande! Min häst gick inte i närheten av det när jag försökte visa henne det men när vi kom emot i galopp då sket hon fullständigt i vad som stod vid sidorna det var ju ett hinder :)

hmm..säker på att det inte var på HORS?? Harboortens ryttarsällskap?? Dom har nämligen ett exakt lika dant som du beskriver

Tyvärr Har Jaag ingen Blid när jag hoppade ett slags hinder .. Kanske inte kallat hinder utan Banan kartonger/Lådor. Då jag väntade på en "riktig"stallplats till min nya tävlingponny stog jag på ett ställe utan hinder .. Men de gick precis lika bra med uppradade Bananlådor :d

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men...
2
Svar
29
· Visningar
2 401
Senast: MalanMjöl
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 023
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I TV4:s dokumentärserie "Över alla hinder" får tittarna följa hoppningens förbundskapten Henrik Ankarcrona och hans team under året på...
Svar
0
· Visningar
114
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det blev lite av en revansch efter fredagens nationshoppning för Peder Fredricson och Alcapone des Carmille när det hoppades Grand Prix...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka