Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Bara undrar lite snabbt och smidigt så, det är la samma sak som hästägarförsäkran eller? Står nämligen att man skall ha med sig det till...
Svar
2
· Visningar
1 428
Senast: Juvelflickan
·
S
Hoppning Vad är det för regler för att kvalificera sig till högre klasser tex. från la-msvb???? *nyfiken* :banana:
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Ylva
·
M
Körning När jag tömkör min lilla 4 åring så bara hon åker iväg än åt vänster än åt höger. Jag har börjat lära mig att hålla mkt på yttertömmen...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: martina
·
N
Övr. Grenar Hejsan tänkte bara höra om det finns några här som känner till honom eller sett honom tävla? vore kul att höra allt om honom.. Mvh Pernilla
Svar
2
· Visningar
953
Senast: 9an
·
B
Islandshäst Hej alla kunniga! Har en häst som är reg i danska islandshästför., behöver jag reg om honom eller kan jag tävla i sverige på de...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: Buick50
·
S
Hoppning Vilken är eran bästa prestering inom hoppning? (både häst och ponny) Min egen är 2:a MsvA med min D-ponny och 1:a MsvA med min c ponny...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 401
Senast: Kiddo
·
M
Trav Då var det dax för vagn bakom lillpållen då! Vad tycker ni här om utrustning och metoder vid inkörning?? Själv har jag haft som...
2
Svar
22
· Visningar
1 984
Senast: anhe
·
R
Hoppning På travbommar, gärna galoppbommar också :p Är det farligt om det blir lite för långt/kort mellan bommarna? Bör man ha markbom om man...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: Real_Life
·
L
Islandshäst Nu är det snart dags för debuten (ok, det var 3 år sen sist!), ridningen funkar bra och hästen är redo, men inte jag! Vet att man kan...
2
Svar
30
· Visningar
2 528
Senast: Freyr
·
Islandshäst NU ÄR HON MIIIIN!!! På riktigt och helt och hållet! Tindra veterinärbesiktades idag (u.a.) och så skrev vi kontrakt på henne och nu är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 582
·
R
Övr. Grenar Nu vill jag undersöka intresset hos galoppberidarna: Vi håller på att bygga upp ett distanstränngsstall i Skåne. Distansridning är inget...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: rabalder
·
Körning Är det någon som minns hur det var innan man fastnade i bukefalos-träsket? Innan man kunde fråga andra och diskutera och fundera? Att...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Qvip
·
Trav Såg bilder på Fridhems Ambra och Viking kronos fina unge.. :love: Det lutar åt att hon ska heta Fridhems Piraya , kan denna månne arvt...
Svar
7
· Visningar
972
Senast: ghost
·
A
Körning Det finns säkert redan en sida om tömkörning, men är det någon som vet hur man gör? Har skaffat en jättebra sele och ett par tömmar. Har...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Bella_Bus
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag skall tävla med... hehe vet inte vad det heter. Glömmer det all tid! :smirk: Heter det halvt stångbett tro? :confused...
Svar
12
· Visningar
1 560
·
L
Trav stackars häst.. lite innan upploppet så gick hon omkull, och stendog.. hon var död innan hon föll.. de va så hemskt eftersom vi titta på...
2
Svar
21
· Visningar
2 781
Senast: lindahultpersson
·
Körning Nu är jag helt nykläckt inom körningsområdet och har nog faktiskt bara kört en häst en gång i mitt liv. Men nu har jag en shettis som...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: Skuggfaxe12
·
M
Trav Pållen ska äntligen ut och lufta sig igen :). Har varit borta 8 månader för diverse problem med ben och hosta . :cry:. Nu verkar dock...
Svar
3
· Visningar
742
Senast: minihopp
·
P
Distans Hej! Jag skulle vara jätte tacksam om jag kunde få svar på några frågor. Jag ska starta en Clear round på 20-30 km och undrar om någon...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Geshira
·
L
Distans Hur gammal ska hästen vara för att få starta distans??
Svar
7
· Visningar
2 380
Senast: Stopek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama