Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Håller på med uppbyggnadsträning på ponnysarna efter vintervilan (lååång sådan, först nu jag har tid att köra...) och har några...
Svar
15
· Visningar
2 031
Senast: anhe
·
T
Distans Letar efter en unghäst att i framtiden kunna rida distans med. Har kikat på diverse araber, tyvärr verkar man ofta avla på kleti och...
Svar
14
· Visningar
1 593
Senast: tessan2
·
T
Western Hej, Är det nån som vet om någon D-tävling runtikring Skaraborg?? Hörde rykte om nån i Kristinehamn den sista maj, är det nån som vet...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: alazzi
·
Western Med Nob Mayhew Nån som har den? Vad tycker ni om den? Varför?
Svar
4
· Visningar
960
Senast: NightOwl
·
N
Trav Satt och tittade på V75, Dancing Kronos tog ledningen men föll igenom fältet på upploppet. Fick sen höra att han klappat ihop på...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: Camarotheking
·
Western När man ska tävla i western måste man ha stor häst ifall man är vuxen?? :confused: Kan man inte tävla med ponny??? :banana: Mvh // Sofie
Svar
14
· Visningar
1 425
Senast: Lina_Zacha
·
K
Hoppning Jag undrar hur man vet om man lägger rätt avstånd vid hinder/cavaletti? Tränar cavaletti-bommar men vet inte om jag lägger rätt avstånd...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Kurant
·
P
Hoppning Hej !!!! Jag har en 4 årig C-ponny vallack. Han blev inriden i december/ januari. Och när jag köpte honom i februari kunde han bara...
Svar
7
· Visningar
1 191
Senast: beauspirit
·
S
Western På fredag morgon bär det iväg till Skåne för ännu en härlig helg med förhoppningsvis många fina ekipage att titta på. Vilka ska dit mer...
Svar
7
· Visningar
892
Senast: texas
·
Trav Undrar lite hur ni tränar era starthästar. Finns det någon som dressyrtränar sin häst "seriöst" som komplement till travträningen?? När...
Svar
4
· Visningar
1 070
P
Hoppning det här hände när jag var och hoppa med min ponny pandora.. det jick jätte bra och vi hoppade 80 cm.. det var ett "titt" hinder en ox...
Svar
7
· Visningar
1 187
Senast: Bonbina
·
J
Islandshäst \"trumpetande häst ! När vi var ute ochred i skogen häromdagen så red vi förbi ett ställe där de finnns ett gäng vildsvin i en...
Svar
15
· Visningar
2 043
Senast: Sweet
·
K
Hoppning Jag har en kompis som var tvungen att köpa en Klass 3 väst för att tävla med. Är det så att man måste ha det, och i vilka klasser.mm...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: starcraft
·
J
Körning Var säljs 4 hjuliga vagnar till shetland? Som går att köra både enbet och par med?
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: alisson
·
Hoppning Eller? :confused: Satt och kollade på Världskuppfinalen i går och hörde de nämna om någon ryttarinna att denna faktisk var en Ryttare...
8 9 10
Svar
191
· Visningar
13 359
Senast: miss_willow
·
Western är det ok att ha stråhatt både på wras och quartershower eller är det filthattar som gäller?
Svar
7
· Visningar
1 182
Senast: monke
·
M
Western Har ganska nyligen köpt mej en westernsadel, men hästens päls nöts bort på ryggen av den (ganska långt bak). Är det vanligt? Kan man...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: anders
·
  • Låst
Hoppning Jag ska vara funtkionär på lokal ponnyhoppning i morgon. Kommer att vara flaggvakt. Kommer att vara LD med clearround, LB och LC med...
Svar
1
· Visningar
900
Senast: ameo
·
M
Western Oerhört trevligt gjort av SRHA=Scandinavian Reining Horse Association att informera om sina tävlingar och aktiviteter och bjuda in...
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: monke
·
Hoppning Det ska hållas ett KM i hoppning med stilbedömning på min ridskola, då grundomgången kommer att vara 80 cm och finalen på 90 cm. Jag vet...
Svar
14
· Visningar
874
Senast: Vita_N_6520
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama