Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Distans När man tävlar distans, får man då gå igenom mål med hästen eller måste man sitta på???
Svar
2
· Visningar
1 109
Senast: Stopek
·
Fälttävlan Är det obligatorisk lättridning i mellantraven på debutant? På stallbackens sida står att det "nog" är det, kan vara bra att veta så man...
Svar
1
· Visningar
1 090
Senast: workaholic
·
Svar
11
· Visningar
1 528
Senast: alisson
·
R
Trav Läste om \"omotiverad galopp\" i travlopp Vad tror ni, existerar fenomenet "omotiverad galopp" i travlopp? :confused:
Svar
18
· Visningar
2 648
A
Western Hej! Jag funderar på om någon i vårt avlånga land har hört hur det blev med det gröna kortet i år - ska alla ha det? Eller blev det...
Svar
2
· Visningar
915
Senast: _Eva_
·
Övr. Grenar Jag har på atg.se funnit en helsyster till min häst. Även funnit deras uppfödare och ägare men behöver lite tips på vart man kan leta...
Svar
2
· Visningar
2 151
I
Trav Hur mycket kostar det att ha en travhäst uppstallad hos en tränare med helpension, träning, omskötsel och allt inkluderat? Ungefär...
Svar
7
· Visningar
950
Islandshäst I helgen är det som bekant Västsvenska på Sävebanan utanför Göteborg. Någon som ska tävla eller dit över huvudtaget?
2
Svar
38
· Visningar
3 054
Senast: Fleyta
·
Trav Nån som vet vart man kan få tag på det nu? Nån som vill sälja sitt nummer? Vill väldgt gärna ha den då jag letar hingst till mitt sto...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Finns det någon sida (förutom STC) där man kan hitta mer info om travhästar? Inte generellt, utan om speciella hästar. De som är...
Svar
7
· Visningar
2 734
Senast: BoAOrm
·
P
  • Låst
Western Någon som vet vart närmaste western sadelbutik ligger sett från Nyköping? Behöver en extravid bom till min nordsvenska bruks dam och...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: alazzi
·
F
Fälttävlan Varför hade Linda och dobbin 60 straff i terrängen?? och vad i hela fridens namn hände med Gunilla och Grafman?? Hörde att hon fick åka...
2
Svar
36
· Visningar
2 742
Senast: workaholic
·
L
Distans ännu fler \"dumma\" frågor Nu börjar det bli lite nervöst det är ju inte långt kvar innan den 8 maj då våran distansdubut skall ske. :)...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Galadriel
·
Fälttävlan Har ni på er och hästen i terrängen? Har ni dress?
Svar
4
· Visningar
1 092
Senast: Nelle
·
L
Islandshäst Några som ska på hingstvisningarna i helgen? Ska troligen dit på söndag (slutvisningen + hingstshow). Någon annan som skall dit? Kanske...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 936
Senast: Lambo
·
Fälttävlan Ska ni dit? Hörde att de har höjt nivån på klasserna rejält mot förra året. ÄR det verkligen rätt att ta med hinder som tidigare var...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: Iddefixen
·
Islandshäst Vad är skillnaden på T1, T2 och T3? Då ni tävlar lätt tölt, T1, T2 och T3 vad brukar ni få för poäng och vad anser ni är bra poäng?
Svar
4
· Visningar
929
Senast: josse
·
B
Fälttävlan Såg juniorklassen CNC* i helgen och reagerade på att flera ryttare red alldeles för fort i terrängen. Mest synd tyckte jag om den...
Svar
7
· Visningar
1 519
Senast: Nelle
·
Distans Får man ha det med sig på hästen under tävlingen? Bara funderar lite! Frågar även igen! Nån som ska rida Rönningeritten den 5 juni med...
Svar
2
· Visningar
1 258
Senast: Noteca
·
Körning Min svägerska har travshettisar och tycker att en travsele duger bra att ha att lära sig med, är det någon som tycker något annat?? (Ska...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: raven_82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama