Vilken är er bästa prestering?

min bästa prestering.. haha.. var nog när jag kom runt min första omhoppning på en trött och slö 20-åring till c-ponny och red felfritt.. stackars lilla gullan, då var hon allt bra trött, och jag med.. fick driva som en tok.. men kul var det, och om jag var stolt då! :rofl:

Inte min högsta. men min bästa! men min B-ponny -96 när vårat lag i div II hade vunnit ALLA 3 grundomgångarna å Tottalseger. Det va underbart! ja va... 9:o år

Ridit i Spektrum (Oslo's Globen) med tredje placering samt vunnit MSV B.

Min bästa prestation enligt mig är inte den högsta tävling jag hoppat och nollat. Det är faktiskt när jag på en liten klubbhoppning fick runt en häst på futtiga 50 cm!
Saken var ju den att den här hästen inte gick att få över bommar innan, cavaletti var problem det med (ridskolehäst). Så fick jag ha honom i 6 veckor på sommaren, och började från grunden så att säga. Och han var GLAD när vi hoppade tävlingen, inget spö där inte, han hoppade glatt över alla hindren och jag kände mig som en vandrande smiley när vi kom ut :D

Bästa placering är vinster i LC.
Bästa prestation är felfri LB+5.

ja va ganska nöjd med att få runt min C i en regional LB i sommras

Eftersom jag inte tävlat så himla mycket (mycket p.g.a. att jag köpte en häst som inte var grundinriden... :d så kan det gå! ) så måste jag nog säga 2:a i KM:et förra året med pållen. Vår första tävling! :D (Inte så stort som vissa andra här, men pålle och jag blev jättestolta. :D)
:bump: :banana:

Felfritt runt en pyttebana i en debutanttävling. Tre gånger.
Det är min bästa prestation! :)

har ett kort från den tävlingen.Då jag inte har en scanner gjorde jag ett försök att ta kort på själva kortet med en digetalkamera. Vart suddigt som tusan men man ser något iaf att det är en häst som hoppar=)
Ska hitta en scanner så jag får in bilden på rätt sätt!!

140463835dwjvzf_ph.jpg

Njae... Jag kände igen Konsumbutiken i bakgrunden - brukar handla där ibland. Rider själv på LCR. :D

hehe ja ok. synd med den stora skandalen i tidningen om LCR. har hört att det mesta bara var "big bullshit". :p

hehe ja ok. synd med den stora skandalen i tidningen om LCR. har hört att det mesta bara var "big bullshit". :p

En personlig vendetta som en utomstående lät gå WAY too far, i princip. :crazy:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
355
Senast: Cactus
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
497
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Emma Byström är ridlärare och C-tränare i dressyr. När det är dags för hoppning är kontrollen för henne A och O – här delar hon en...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter 18 hästar under svensk flagg kom till start vid världsmästerskapet i hoppning för 5- 6- och 7-åringar. Bjurfors Chacco klarade sig bäst...
Svar
0
· Visningar
87
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama