Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western ni som ska dit, har ni fått ryttarmeddelandet (programmet)? jag fick det idag.. :)
Svar
4
· Visningar
885
Senast: twinstar
·
Hoppning Asså har vi kvar Uppklassning inom hoppningen? någon som vet? Har inte TR hemma just nu....
Svar
2
· Visningar
764
Senast: grazzie
·
M
Övr. Grenar Tjoho! Jag undrar om det finns några Polo eller gymkhana klubbar i Hallandslän. Mycket tacksam för svar.
Svar
2
· Visningar
1 200
Senast: Tara
·
S
Hoppning När tycker ni det är rimligt att gå upp från klass-klass? Tex. hur lång tid tycker ni är rimligt och att det är möjligt att gå upp i...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: starcraft
·
S
Hoppning Var på en större tävling i helgen med elitryttare och förundrades över hur många som red med hjälptyglar av olika slag på framridningen...
Svar
8
· Visningar
1 085
Senast: fio
·
C
Övr. Grenar It\'s Approval.. ..hur går det med honom? Hur mår han? sköter han säg? trivs ni ihop?... berätta, berätta, jag är så nyfiken! :)
Svar
1
· Visningar
990
Senast: Icebabe_1
·
Trav Hej hej. Är inte alls insatt i travsporten men gillar att lära mig nya saker och tillhör skaran som anser att den som inget frågar får...
Svar
3
· Visningar
1 336
Körning Är det nån som vet ungefär hur mycket en shettis kan dra? Orkar den dra två vuxna? Shettisen jag tänker på är rätt otränad för...
2
Svar
38
· Visningar
2 361
Senast: Dragonfruit_
·
Hoppning Bara av nyfikenhet, hur högt har du hoppat? och med vad för häst? :)
2 3
Svar
48
· Visningar
3 071
Trav Efter Lindis tråd kom jag att tänka på att Kalmar tydligen har två rykten varav åtminstone det ena verkar vara spritt över hela Sverige...
Svar
11
· Visningar
1 616
Senast: gulan
·
C
Hoppning Jag har blivit skiträdd för att hoppa! Förut tävlade jag hoppning och hoppade utan att blinka banor på 120-140 cm men nu är jag rädd för...
Svar
10
· Visningar
1 034
Senast: nipa
·
L
Hoppning Rusar efter \"hinderna\"! Hej! Har börjat gå lite över bommar och så med medryttarhästen. Hon är bara fem år och har aldrig hoppat med...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Dimmans_Elaine
·
D
Dressyr gnagg-ML-2281047-ML-
Svar
0
· Visningar
1 115
Senast: dressyrlover
·
V
Distans Förstår mej inte riktigt på denna ritten. Har hört at den är jättelång och går över norska gränsen. Men så såg jag at någon skulle...
Svar
9
· Visningar
2 622
Senast: vivianhegre
·
T
Fälttävlan Hur höga får hindrena vara i terränghoppningen, de fasta alltså? :confused: :o
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Possi_Katt
·
M
Fälttävlan hoppa upp på en bank? hur känns de? tycker det värkar läskigt.. skulle inte våga.. asså hur klarar hästen av att landa.. den måste ju...
Svar
13
· Visningar
1 482
Senast: Possi_Katt
·
M
Dressyr På söndag ska jag rida LA:5 där ska man rida både mellan trav, ökad trav, mellan galopp och ökad galopp. hur ska jag göra för att det...
Svar
3
· Visningar
1 578
Senast: Mowglii
·
L
Övr. Grenar Jag tänkte fråga er som håller på med galopp vad ni tycker om att prova på galopp med en f.d galoppör... Jag har en fem årig fullblods...
Svar
14
· Visningar
1 781
Senast: BJÖRKIS
·
P
Hoppning Att clearround = blåvit vet ju alla, men de övriga placerade, vilken färg får de? Bara vanligt blått, gult etc? Har aldrig funderat över...
Svar
18
· Visningar
2 224
Senast: Nelle
·
B
Hoppning Hur går det för er med era 4åringar födda 00??? Löshoppning och uppsutten hoppning=)
2 3
Svar
46
· Visningar
2 899
Senast: Blobas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar