Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag undrar om man kan ha samma rocard (felstavat?) till en nordsvensk som till en shettis?
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: MeAndMyBABY
·
S
Körning Häjhäj! Bor i hälsingland/Gävleborgs län och letar en rolig klubb att vara med i! Har en kallblodstravare som jag kör med (el ja har...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: plumpen
·
L
Trav pappa och lasse va ute med 3 2 åringar och så hade vi med min 6 åring! grejen var att lasse skulle köra min men sen fråga han om ja inte...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Kia
·
F
Western Vilka planerar att tävla där?
Svar
3
· Visningar
794
Senast: millan_myzan
·
T
Dressyr när får man rida på nationell tävling?? vad krävs för att få rida La5 på regional och fei på regional?? är lite osäker men är det inte...
Svar
1
· Visningar
1 592
Hoppning Jag undrar i fall Malin Bayard har någon typ av hemsida eller fanclub!? :confused: Skulle vilja ha denadressen i så fall!!!!! :)
Svar
15
· Visningar
4 511
Dressyr Vilka är måtten är 20*40 kort och 20*60 lång?
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: _Peplis_
·
D
Hoppning Det klagas ofta/mycket på ponnyryttarna och till viss del är det säkert välförtjänt. Var på hästtävling i helgen för att se 1.30 - 1.40...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: jojjo_blondin
·
O
Övr. Grenar Jag är en rullstolssittande tjej som rider en gång i veckan.Min ridskola använder lift när jag ska sitta upp. Det tycker jag fungerar...
Svar
4
· Visningar
1 969
Senast: Magica
·
Fälttävlan Någon som har tips på sådana. Jag tycker att det knappt finns några alls, iaf om man tittar i kalendern som kommit ut. Det finns ju...
Svar
3
· Visningar
1 226
Senast: doris
·
Z
Hoppning När ska man göra det :confused:..jag har ett föl nu som jag tänkte jag ska börja löshoppa i framtiden..men ungefär när är lagom??när den...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Salonikel
·
L
Hoppning Hoppar ni med era hästar/ponnyer? Hur ofta ska man som mest hoppa med dom? :crazy:
2
Svar
25
· Visningar
1 856
Senast: grazzie
·
Dressyr Hur viktig är ställningen från rörelseriktningen i skänkelvikning i allmänhet?
Svar
7
· Visningar
1 692
Senast: Lotus
·
Hoppning När man hoppar en bana får man ju inte lägga in volter. Men hur många fel får man då man lägger en volt? Är det 4? Behöver svar NU...
Svar
5
· Visningar
1 428
Senast: Ylva
·
Trav Då är det Wångendagarna, och jag ska köra mitt livs första travlopp :D Jag är jättenervös! Jag ska köra min lilla passhäst här på...
Svar
10
· Visningar
1 049
Senast: ghost
·
Hoppning har rört ihop det lite till vilken ålder är man Young Rider är det 25 eller 23? eller har jag virrat bort mig helt?
Svar
2
· Visningar
1 062
Senast: _Peplis_
·
H
Islandshäst Jag tycker att det ska finnas resultatlistor för varje dag på nätet så att man ser vilka som har gått vidare till finalerna imorgon...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: ang
·
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 074
Senast: Lindi
·
C
Fälttävlan Jag har funderat lite på att tävla fälttävlan. Hur går det till? Hur vilken stl är det på hindrena ( har stor häst), vilket dressyrprog...
Svar
1
· Visningar
899
M
Western Är det roligt att tävla western???
Svar
4
· Visningar
935
Senast: flinta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama