Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Western Jag och en vän ska anmäla oss till en tävling. När man betalar in avgiften på pg, kan vi betala tillsammans då? Alltså för både hennes...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: simpe
·
Körning Råkade kika in i vår vedbod, som innehåller diverse pryttlar efter tidigare ägare på vår gård. Hittade bland annat några svänglar (i...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: skjootan
·
Övr. Grenar Får snart panik. Letar och letar men hittar ingen. Någon som vet var men kan köpa en jockyhjälm i Skåne? (De på Hööks och Jägersro...
Svar
14
· Visningar
1 382
Senast: Louica
·
K
Dressyr ..vad ska man göra? Ponnyn går för övrigt super bra, jätte mjuk, stadig men när vi ska fatta galopp så blir han helt konstig("gaaaalopp...
Svar
2
· Visningar
1 486
Senast: karatefisken
·
Trav är det fort? vad betyder det egentligen? :confused:
Svar
7
· Visningar
1 006
Senast: goamarie
·
Körning Finns det nya vagnar för under 4000 kr? stor häst. annars blir det väl nåt begagnat. några tips på vad man ska felsöka på vid begagnat...
Svar
1
· Visningar
755
·
Körning Hej! har en saddlebred som är van vid körning och som vi nu börjar bli sugna att prova på att köra. har hittat en gigg som är gjord...
Svar
1
· Visningar
861
·
Fälttävlan hej! dressyrprog. för deb. 2001. är inridningshalten fortfarande borttagen?? visst får man 4 för riv. o 5 för stopp ? o hur mycke ska...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: FT_ryttare
·
Dressyr men kan inte någon lägga in bilder och förklara skillnaden på när hästen går bakom lod och bakom hand? Trodde att jag visste vad bakom...
Svar
10
· Visningar
2 141
Senast: Jessica
·
Fälttävlan Har hittat en tävling mot slutet av sommaren. med 90 och 100 klass, det står att tävlingen är regional.. Inom hoppning skulle jag då...
Svar
2
· Visningar
1 337
Senast: Pooh
·
Körning Tömkörning är inga problem, inte heller att sätta fast slana på båda sidorna (men utan att de sitter ihop i 'bakänden' som en skakel)...
Svar
5
· Visningar
1 151
Senast: Zandrizen
·
X
Dressyr Hejhej =) hur gör ni när ni knoppar på ett meeting ? Blir inte knopparna fula över natten ? Tack på förhand ! :)
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: Cockney
·
E
Hoppning \"Godkänt resultat\"?? Satt och läste hästannonser och upptäkte några där det stog "... har tävlat hoppning upp till 110cm med godkända...
Svar
7
· Visningar
1 465
Senast: Timsetim
·
M
Trav Jag är medryttare på en fd. travare. Han har sprungit ganska bra på tävlingar och nu undrar jag om det finns någonstans jag få tag på...
Svar
3
· Visningar
858
Senast: Marrre
·
Körning Jag har beslutsångest... Om de inte vore så mycket dyrare än "alla" andra skulle jag sluta tveka (9500:-). Någon som kan ge mig ett råd...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 643
Senast: jelly
·
Dressyr Någon som vet om man får ha en tungsticka när man tävlar på kandar?
Svar
19
· Visningar
4 737
Senast: aicha
·
R
Körning Har sett att Team Skäpperöd har fina små söta FLUGLUVOR på sina shettisar när dom kör ibland *vill åzå ha* Någon som vet var man kan...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: Dragonfruit_
·
J
Körning Tänkte köpa en finvagn till fjordingen när vi är klara med inkörningen. Har blivit tillfrågad om jag vill köra ett bröllop, vilket jag...
Svar
8
· Visningar
1 861
Senast: alisson
·
L
Övr. Grenar Jag funderar på att bli b-tränare i galopp och har börjat titta lite på hästar att ev. köpa. Har hittat en tvååring efter bra föräldrar...
Svar
4
· Visningar
1 061
E
Western Jag skulle bli jätteglad och väldigt tacksam om någon erfaren person kunde berätta om hur det går till att få Appendixstamtavla för en...
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Estrella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama