nationell tävling..

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare tomtemor
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 598
T

tomtemor

när får man rida på nationell tävling??
vad krävs för att få rida La5 på regional och fei på regional?? är lite osäker men är det inte att man måste ha 62% tre gånger i La?? räknas lagprogrammet till ponnyallsvenskan div.1???
tomtemor :confused:

Antar att du menar C- och D-ponny.
För att få starta nationell FEIs lagprogram och FEIs mästerskapsprogram måste man ha uppnått 62% i FEIs inledande, LA:5, LA:P1 eller LAP:2 på regional tävling. För att få rida de klasserna regionalt krävs inga kval.
För att få starta andra klasser på natioenll nivå krävs minst 62% vid tre tillfällen i regional LA.
Lagtävlan för ponnyallsvenskan räknas som vanlig LA.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 302
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
1 097
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 508
Senast: Lady_S
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 561

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka