Bra fälttävlanskurser i skåne?

doris

Trådstartare
Någon som har tips på sådana. Jag tycker att det knappt finns några alls, iaf om man tittar i kalendern som kommit ut.

Det finns ju gott om banor så det borde ju finnas gott om träningar/kurser.

Kolla in klubbarnas hemsidor, dom brukar ha träning på sina banor. Ibland inför tävlingar brukar klubbarna åka och träna på andra klubbars banor. Då brukar man ta med klubbens tränare och betala banhyra till banägaren.

Ett annat sätt är att ringa till någon av tränarna och höra om de har träning. Finns lista under godkända tränare. De flesta har ej annons i kalendern, men har träningar på olika banor. Lycka till!

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 234
Senast: ufot
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: Lady_S
·
Kläder & Bli fin Har ni några bra tips på ögonfransfärg att använda själv hemma? Alltså inte en vanlig mascara, utan permanent hårfärgningsfärg som...
Svar
6
· Visningar
607
Senast: cili
·
Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 414
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna