Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Hur gammal är hästen första gången man ställer ut den och vad ska den kunna då?? (shettis)
Svar
1
· Visningar
964
Trav Vilka 8 skulle ni vilja se göra upp i Elitlopps Finalen? Utan spår förslag: Scalet Knight Naglo Malabar Circle Ås Jag De Bellubet...
Svar
12
· Visningar
1 272
Fälttävlan Undrar om det är någon här som ska till Skaraborgs ponny sällskaps tävling på Bränntomt 22-23 maj?
2
Svar
36
· Visningar
2 274
Dressyr Får man följa spåret längs väggen om man rundar av hörnen när man rider en galoppvolt på 20 dm från A och C? Eller ska man hålla sig...
Svar
9
· Visningar
1 596
Senast: Magdalena
·
Dressyr Ska tävla en lokal dressyrtävling på månda, det är min andra (om man bortser från klubbtävling) och jag har lite frågor... Om allt...
Svar
6
· Visningar
1 329
Senast: Qodrofenia
·
Hoppning Får man ha säkerhetsvästen innanför kavajen eller måste man ha den utanpå?
Svar
12
· Visningar
1 161
Senast: trazel
·
Western Och varför just dom grenarna?
Svar
13
· Visningar
1 179
Senast: Intejag
·
Hoppning Tyvärr fungerar inte sökfunktionen som den skall för mig. Så jag ställer frågan fast jag vet att den varit uppe för ett tag sedan. Hur...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: doris
·
Hoppning För första gången på min egen pålla! :) Men jag vet ju inte riktigt hur hon är på tävling... Hon har ju verkat lugn när andra har ridit...
Svar
6
· Visningar
878
Senast: Solvira
·
M
Hoppning Jag undrar om det är många som tävlar nationellt av er?! :confused:
Svar
11
· Visningar
984
Senast: ponnyryttaren
·
Islandshäst Är det någon här som ridit en längre tur på island?? Hur var det, med vilket företag red ni? Ja, allt!
Svar
13
· Visningar
2 298
Senast: Poetry_princess
·
S
  • Låst
Hoppning Jag undrar vad ni anväder för utrustning och märke på era hästar då ni är ute och tävlar. Vill veta följande: * Vilken sadel och märke...
Svar
3
· Visningar
895
Senast: skyfighter
·
Islandshäst Det är tydligen någon toppryttare inom islandsvärlden som rider i en Island Royal från Prestige, är det någon som vet vem det är???
Svar
9
· Visningar
2 014
Senast: Freyr
·
M
Western Om hästen inte går igenom en veterinär besiktning på tävlingsplatsen, får man tillbaka anmälningsavgiften då? oftast får man ju det om...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: hotrodder
·
F
Western i Sverige? Någon som vet? Hur många importeras det varje år? Från vilka länder importeras det quarters? Hur många föds i landet...
Svar
5
· Visningar
822
Senast: hotrodder
·
Fälttävlan Vilka kommer till oss och tävlar?
Svar
3
· Visningar
1 049
Senast: Iddefixen
·
I
Övr. Grenar hej alla duktiga galopp bukefalister. kan ni hjälpa mig med hur jag skall gå fram med att skola om min nya galopp häst? han har så mycke...
Svar
18
· Visningar
1 488
Senast: darkmoon
·
Hoppning Vågar man åka och hoppa på gräs utan bakskor? Jag kan ju sätta i rejäla broddar fram - men bak blir det ju svårt utan skor. Jag hade...
Svar
10
· Visningar
2 544
Senast: Cyllene
·
G
Islandshäst Hm... var ska jag börja? Jag känner till en islandshäst som har ett lite trist liv... Han är ganska ung men har inte haft det så...
Svar
5
· Visningar
2 697
R
Hoppning Vilka klasser får/ska vara när? Har för mig att jag har hört att på lokal är det LD-LA som får vara På regional LC-MSV B och nationell...
Svar
3
· Visningar
728
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama