Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr Ni som har och tävlar 5-årig ponny i dressyr, vilka klasser tävlar ni?
Svar
3
· Visningar
1 464
Senast: Dimmans_Elaine
·
Dressyr Är det bara jag som inte kan hitta några startlistor till dressyren i Pingst?Listorna skulle ju kommit upp senast i fredags...fälttävlan...
Svar
16
· Visningar
1 903
Senast: ecssory
·
R
Körning Skulle vilja varriera pållenb och min körning lite, som de är ju så är vi ute och ör mycket på grusvägar och så...jag tycker dock de...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Dragonfruit_
·
T
  • Låst
Övr. Grenar Fan vad jag hatar galopp. Det är djurplågeri. Alltså inte att galoppera vanligt i dressyr, hoppning, hobbyridning eller någon annan...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 108
Senast: shady
·
C
Western Jag är totalt jätte grön vad gällande western å dess tävlingsgrenar. Men den tävlingsgren där man typ öppnar grindar å sånt... vad heter...
Svar
9
· Visningar
812
Senast: Cronis
·
S
Körning Hihi igår anlände min BABYBLÅ rockrad (beg) *fnissa* ja ja den ska lackeras om,men till frågan,den har hjul så du kan göra en tryck...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: skjootan
·
M
Dressyr Satt och tänkte på lätt a programmet. jag har ridit lätt a:1. det innehöll ju bara skänkelvikning, rygga och lite volter + förvänd...
Svar
13
· Visningar
8 194
Senast: Snovind
·
N
Trav ...har godkänd hingst som pappa, får den starta i trav ändå?
Svar
2
· Visningar
823
Senast: ameo
·
J
Distans Jag funderar mycket på långritter med egen häst för skojs skull... Men vet inte hur jag ska fråga det jag tänker på *röriga mig* :o Jag...
Svar
5
· Visningar
1 137
Körning Jag har tömkört min ponny nu och det går helt smärtfritt, han går fram överallt och är jätte duktig men funderar nu på hur jag ska göra...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Tjilan
·
C
Övr. Grenar kan någon fylla i mina luckor när det gäller galopp och att vara proffstränare?! Vad håller man egentligen på med och hur kommer man så...
Svar
15
· Visningar
1 313
Senast: Cani_SWE
·
Western Har tävlingsdebut med lillpållen i helgen. Ska/bör man använda kedja i showmanship at halter eller är det en regel att man inte ska ha...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Cronis
·
S
Western jag letar lite westernintresserade bekantskaper (helst tjejer runt 25-35) som gillar att kolla på western-ridning eller som rent av...
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: Lenita
·
M
Körning Hej! Detär lite trögt här på forumet så jag får väll slänga in en liten fråga. Finns det några körtävlingar inom den närmsta tiden här i...
Svar
2
· Visningar
684
Senast: martina
·
A
Islandshäst Går väl egentligen lite hand i hand med tidigare diskussioner om hästens form, och ryttarens sits ... och jag vill egentligen bara ha...
Svar
16
· Visningar
1 803
Senast: moli
·
Körning Någon som vet vart man kan köpa vagnslyktor? Har bara sett att dom har på Tidaholmsvagnar och antar att dom är ganska dyra där.Borde...
Svar
1
· Visningar
1 186
Senast: KaZa
·
L
Islandshäst Var hittar man aktuella resultat från avelsbedömningar på Island? Måste man ha tillgång till worldfengur och söka på den häst man är...
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Njála
·
L
Western Citat RHA "I avvaktan på den utredning angående ”gröna kortets” framtid som WRAS nya styrelse tillsatt.." "..klar 13 juni.." Någon som...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: ninni
·
B
Dressyr gnagg-ML-2289185-ML-
Svar
0
· Visningar
1 455
Senast: bazzochic
·
Dressyr VAR hittar man Dressyrprogram 3? Jag ska tävla på lördag (för att hästen skall bli van) och skall då starta dressyyrprogram 3 eftersom...
Svar
3
· Visningar
1 604
Senast: Sammet
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Mata småfåglarna