Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

B
Islandshäst Satt just och läste igenom resultaten från avelsvisningarna på Solbacken och kom att tänka på en sak. Viss enkel analys visar att vissa...
Svar
19
· Visningar
1 720
Senast: ang
·
N
Övr. Grenar hellu! Jag ska starta min ponny i galopp och undrar om man måste ha alla gakoppgrejer :confused:? Jag har alldrig ridit galopp :crazy...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: enjes
·
Distans Jag behöver desperat hitta sponsorer om det ska bli någon tävlingssäsong i år. MEN jag har noll erfarenhet av att jaga sponsorer för mig...
Svar
13
· Visningar
9 874
Senast: CosmicQueen
·
  • Låst
Western Någon som ska till westerntävlingen på Velamsund den 15 Maj? :)
Svar
12
· Visningar
1 158
Senast: Dalakhay
·
Distans Japp!!! :D Vilka kommer till Berga på söndag då?
Svar
14
· Visningar
1 862
Senast: Sofiplopp
·
G
Körning Inte naturfärgade utan bruna....
Svar
3
· Visningar
923
Senast: _L_
·
F
Övr. Grenar Hej, Jag e en tjej som just nu bor i Florida och har blivit polobiten. Jag spelar just nu i ett damlag och i mars var jag uppe i...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: Dainty
·
Islandshäst Hej! Har en islänning som inte vill trava! Han är 5-gångare och jag har hört att dom har svårare för traven än 4-gångare. Har fått han i...
Svar
10
· Visningar
1 257
Senast: klottagirl
·
Övr. Grenar Har en kompis som ska hålla föredrag om hästpolo, hon har upplägget klart för sig dock saknar hon åsikter från vanliga hästmänniskor...
Svar
4
· Visningar
1 832
Senast: fannyc
·
Trav Jag har tänkt att jag skulle leasa en travare...Men en liten fråga vad ska man tänka på innan man skriver kontrakt så att man inte blir...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: nilema
·
R
Hoppning För c-ponny I skritt är det ca en halvmeter, trav 80-90 cm Hur långt låter då lagom för galopp? Han har ganska korta steg
Svar
1
· Visningar
1 100
Senast: starcraft
·
Distans hur mycket träning behövs för att hästen ska orka gå 3-4mil/dag i 2 veckor??? det handlar om skritt hela tiden...
Svar
5
· Visningar
1 073
Senast: panzy
·
P
Islandshäst Var igår ute och red islandshäst för femte gången i mitt liv. Och av någon anledning så fastnade jag den här gången! Det kan bero på att...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Freyr
·
J
Islandshäst Hejsan! Är det någon som möjligen har lust att lägg ut sitt eller något annans dressyrprogram här. Så jag vet på ett ungefär hur det...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: Freyr
·
Körning Är ruskigt nyfiken då en jag tränar för ibland deltar där. Visst är det väl i helgen?
Svar
1
· Visningar
700
Senast: GiG
·
Övr. Grenar Vilket är det i: Sverige? England? Amerika? Vilket löp har mest i prispengar till vinnaren i världen?
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: The_Last
·
F
Hoppning Det är så att jag ska hålla lektioner snart och en grupp är en hoppgrupp. De ska ha en övning som är förberedande för banhoppning. Jag...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Cissa
·
  • Låst
Western Hej! Undrar om någon kan ge mig tips om märke på bred westernsadel som skall passa på en welshcob. Ponnyn (147cm mkh) har i princip...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: alazzi
·
D
Hoppning Hur många galoppsprång är det i en kombination i en LB? Och hur långt avstånd är det imellan hinderna? För C-ponny?
Svar
6
· Visningar
1 022
Senast: trazel
·
C
  • Låst
Western Min western sadel ligger inte still. :confused: Jobbigt när man rider, för helt plötsligt sitter jag å lutar å något håll. Och, JA jag...
Svar
16
· Visningar
1 027
Senast: Cronis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama