Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

J
Islandshäst Ngn som ska dit ? Tips om boende, tälta på plats är det oK, finns ngn camping eller ngt i närheten?
Svar
9
· Visningar
1 226
Senast: Juvelflickan
·
N
Övr. Grenar Jag har alltid velat åka till en galoppbana och titta, ända sen i tolvårsåldern då jag läste Svarta Hingsten :smirk: I början av...
Svar
1
· Visningar
1 595
Senast: ninni_
·
M
Hoppning visst är det 30 min före min klass! inte 30 min före samtliga klasser, typ senast 8:30 om första klassen börjar 9:00.
Svar
6
· Visningar
765
Senast: malört
·
F
  • Låst
Western Eller är det bara så att man köper en "färdig" häst och däför kan hävda sig bättre. I Globen var det väl bara importer, eller?
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: hotrodder
·
K
Distans Jag har just börjat med distans och har kört på ganska rejält nu i början, både med träning å tävling. Det jag märkte var att min ena...
Svar
5
· Visningar
2 233
Senast: Stopek
·
Trav på Elitloppet. Har sökt men inte hittat något resultat...söker väl på fel ställen...
Svar
8
· Visningar
780
Senast: Hajjen
·
Hoppning Hej jag har en fråga som jag bara måste få svar på. En kompis dotter till mig var ute och tävlade på sin ponny och fick då en...
Svar
18
· Visningar
3 784
Senast: workaholic
·
  • Låst
Western nån som ska dit? Har själv aldrig vart där så vet itne riktigt vad det är.
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Mirre
·
P
Dressyr vad är det för skillnad på samlad trav och arbetstrav? :)
Svar
5
· Visningar
2 592
Senast: Annas
·
C
Dressyr Ponnyn jag rider har jätte svårt för att öka steglängden i trav, utan då man försöker öka så blir det bara snabbare steg. Någon som haft...
Svar
9
· Visningar
1 381
Senast: HD
·
Distans På www.distans.just.nu där vi alltid fått våran resultatservice och proppar skriver Rolf Göhle att han ska lägga ned denna service pga...
Svar
4
· Visningar
1 041
Senast: neywaz
·
P
Dressyr när det står t ex står LA för unga hästar, är det endast unga hästar som får vara med då? dum fråga kanske men men.
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: fio
·
T
Hoppning Jag har nu ridit omkring på min fd traavre i ungefär ett halv år o vi rider lite över bommar o tränar på såntvilket funkar super!, han...
Svar
18
· Visningar
1 074
Senast: Tomaten
·
H
  • Låst
Western Är det någon som har den "legends" där det står om Fillinic och som kan kopiera/scanna texten om henne och maila den till mig? Malin
Svar
2
· Visningar
871
Senast: hotrodder
·
E
Islandshäst Är det samma sak att rida in en islandshäst som att rida in en vanlig halvblodshäst? Jag menar när man ska sitta och rida på den dom...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Boj
·
L
Hoppning ska på en hopptävling till helgen och det är ca 200 startande före mig. hur lång tid ska jag räkna på varje ryttare??man vill ju inte...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Spider84
·
Fälttävlan I debutant FT på ponny ,Får man ha det??? Jag menar då i terrängen och i hoppningen. Mitt FT TR är så gammalt att jag absolut inte...
Svar
13
· Visningar
1 465
  • Låst
Western Ni som rider med det, sitter det lika stadigt som ett träns med nosgrimma och pannband? / Zofia.
Svar
12
· Visningar
2 500
Senast: Wolder
·
L
Dressyr så är man nästan säker på att hitta någon som vet! Elit-niva dressyr för juniorer räknas från vilken klass?
Svar
1
· Visningar
1 228
R
  • Låst
Western Hur mycket är det som skiljer dom åt??? I trailen t ex... Är det mycket svårare på c än på d??? Behövs det licens för att tävla c...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: reykurboy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama