Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Hej! Jag har en russ travare efter TaysonII. Hon är ett två årigt sto som jag just kört in obs. hon har aldrig ansträngt sig. Jag tränar...
Svar
6
· Visningar
1 560
Senast: ghost
·
Körning Har fått nys om relativit "billig" (vet inte vad det innebär) risselsläde samt en vanlig släde, med skaklar och i "körbart skick" - nu...
Svar
1
· Visningar
903
Senast: Emmahpemma
·
S
Dressyr Jag har mitt lilla friesersto som jag senare ska tävla dressyr på. Men hennes man är väldigt lång, och jag undrar bara om jag ska/måste...
Svar
14
· Visningar
2 885
Senast: Annas
·
Fälttävlan Är anmäld till en debutant om ca 2 veckor i Sthlmsområdet. Har bara bott här sedan februari, så jag har aldrig varit på någon fälttävlan...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 547
Senast: Gunther
·
S
Trav Hörde från min f.d praktik i helgen. En av hästarna hade startats på Dannero (om ja inte minns fel) Och gallopperat bort sig. Vi hade...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: SessCa
·
M
Hoppning Hur går man tillväga när man ska \"hoppa in\" en häst med ryttare? Är det någon som har lite kloka råd att ge? Och hur mkt bör hästen...
Svar
4
· Visningar
1 149
Senast: Maddie
·
J
Trav Licens till Monte\' kan man ta licens till monte' på jägersro? och är det någon som har tagit licensen?? var kan man hitta mycket...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: minihopp
·
B
Övr. Grenar Någon som vet resultatet från arabgaloppen på Strömsholm? Kunde tyvärr inte åka, har sorg för tillfället då en av våra älskade hundar...
Svar
4
· Visningar
1 221
Senast: Elshacera
·
H
Dressyr Brink vann.Susann kom trea.Nu fick man inte se allt men jag tyckte Susanns ritt var mycket bättre än Brinks.Susann har fina övergångar...
2
Svar
28
· Visningar
3 849
Senast: Lotus
·
Islandshäst Ja, det jag undrar är vad betyder rollning? Vad är det som händer?
Svar
3
· Visningar
1 387
Senast: Hedda
·
  • Låst
Western Nån som va på Näveqvarn i helgen? :)
Svar
3
· Visningar
864
Senast: twinstar
·
T
Trav \"Min\" lilla gosehäst... "Min" gosehäst sprang provlopp ikväll. Han var så duktig och söt, men galopperade tyvärr en snutt på...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: Tiore
·
L
Dressyr Jag klarade mig! Är numera C-tränare i dressyr! :bump: :banana: Jag är sååå glad!!!
Svar
9
· Visningar
1 703
Senast: Lisso
·
A
Trav Tränar en 2-åring lite smått som senare ska i proffsträning. Allt har funkat bra men de senaste dagarna har han inte orkat som vanligt...
Svar
3
· Visningar
926
Senast: stally
·
V
Islandshäst en kompis till mig funderar på att skaffa en islandshäst som är 17 år fast på foder då. han är en 4-taktare.. hon red en islänning som...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: vide
·
M
Dressyr Undrar hur mkt man kan utveckla en hästs gångarter ? Om hästen har kort steg i traven både fram och bak. Rörelsen är med mkt aktion, men...
Svar
5
· Visningar
1 836
Senast: Marlenè
·
C
Trav Rotation flyttas från Stig H.Jag ser verkligen upp till den mannen...
Svar
12
· Visningar
1 050
Senast: supersvanen
·
M
Körning I dag satt jag i vagnen för första gången efter pollan. Hon var jätte duktig, men vi ska fortsätta mkt med tömkörningen i alla fall. Det...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: martina
·
Körning Hur ser det ut när det gäller tävling i körning? Vad är det för krav, vad får man göra etc...? Jag kör med "min" häst och den egentliga...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: Sofiplopp
·
Hoppning Hur är det nu med alla klädregler.. Får man tävla (hoppning) i kortärmad skjorta? eller är det endast om arrangören/domaren tillåter det...
2
Svar
29
· Visningar
2 340
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV