Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Hoppning Vill ha lite roliga hoppövningar tills idag. Hästen är lite tittig, så gärna förslag på såna hinder. Dom ska ej vara höga, utan låga så...
Svar
2
· Visningar
1 202
Senast: Ewonya
·
T
Övr. Grenar Vilka ska dit?? Jag ska iaf försöka hinna dit till Vårsprinten, o sen självklart också se STHLM Stora. :bow:
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: HannaSS
·
Trav Förutom vanliga frysmärkningen har en häst ACL 40 (om inte minnet sviker mig) infryst på halsen. Vad betyder detta? // Linda
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: mahlmt
·
H
Övr. Grenar Hej Hej alla! Hur hade ni det idag då, blev det någon ordentlig träff?? //Hanna!!
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: shady
·
  • Låst
Western ska eg en westernsadel ligga? :confused: Ligger den här bra? Fast paden har åkt bak
Svar
15
· Visningar
1 577
Senast: Mirre
·
A
  • Låst
Western Jag har på senare år blivit väldigt intresserad av Westernridning och skulle gärna vilja prova på det och om jag gillar det så skulle...
Svar
2
· Visningar
3 302
Senast: martina
·
M
Dressyr undrar när man är mogen att gå ut o köra sin fösta dressyr runda, vilka rörelser finns i lätta programm, vilket ska man börja med ...
Svar
2
· Visningar
1 325
Senast: Gnapp
·
R
Trav ska få upp en häst snart...en fyra åring äntligen blir det häst igen...så nu blir det till att ta ut licensen å grejer....om allt funkar...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: raven_82
·
Islandshäst Jag har hört att en stor islandshäst, kanske runt 150cm i mkh, inte kan tölta! Har funderat mycket över detta nu, jag vet är konstig...
Svar
10
· Visningar
1 374
Senast: _moa_
·
F
Fälttävlan Pratade med en av ryttarna som valde att avstå från terrängen. Hon är bekymrad över att så många valde att rida trots att underlaget var...
Svar
0
· Visningar
974
Senast: frolic
·
P
Dressyr Är det någon här som kan tipsa om tävling där det finns någon sådan klass? Någonstans i avlånga landet??
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: Picasso
·
Dressyr Jag tränar enkla dressyrprogram med min häst: LC:1 och LB:1. Problemet jag har är galoppen snett igenom - hästen vill gärna bryta av...
Svar
14
· Visningar
2 222
Senast: farin
·
Trav Man ser ju ibland hästar som går med grepp fram, guldskor eller brodd tex. Jag själv har faktiskt aldrig kommit i kontakt med en häst...
Svar
9
· Visningar
1 295
Senast: Rikkan
·
S
Trav Ikväll är det dags igen,till start med en för oss okänd häst.Raden ser inte kul ut,många galopper,men vem vet. Sist vann ju gubben ,men...
Svar
11
· Visningar
1 052
Senast: Lindi
·
T
Fälttävlan Distans i deb & lätt? Vad är anledningen till att man lagt till distans i både debutant och lätt klass i år?
Svar
5
· Visningar
1 103
Senast: irma
·
Övr. Grenar Måste bara få skriva till alla som sysslar med Tornerspel. Vi har en liten festival här i vår stad denna helg, och ett gäng...
Svar
10
· Visningar
1 434
Senast: Scorpan
·
Körning Hur fåt man en häst att bära sig själv och jobba med rygg och bakben när man tömkör? Kram Ylva
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Shipp
·
D
Hoppning Hittar inte tävlingsreglamentet och undrar om det krävs dispans för att få tävla hoppning på Hackamore (det lilla, ponny-hackamoret) på...
Svar
3
· Visningar
2 922
Senast: Spider84
·
Hoppning Min lilla gangster har börjat tycka det är himla kul att hoppa(lite fööör roligt) han rusar verkligen och ligger på, det är jätte kul...
Svar
16
· Visningar
1 000
Senast: missy
·
B
Distans Hej ! Jag undar om man kan tävla med en fjording i distans?? Och vart det finns några bra klubbar man kan bli medlem.
Svar
5
· Visningar
1 114
Senast: Jaffa83
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25