Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav Så var loppet kört för den här gången. Han tog spetts enkelt,men lämnade över till favoriten , satt i rygg vinnaren in i mål fick 3...
Svar
9
· Visningar
839
Dressyr Jag bor ju i USA och har börjat med lite programridning, för att se vart jag kan tävla om det blir aktuellt till hösten. och nu är jag...
Svar
15
· Visningar
2 059
Senast: lizan
·
T
Hoppning Vad är det? Hittar det inte i TR?
Svar
5
· Visningar
1 778
Senast: Tysken
·
Western har ni nåt bra tips? Har slut på ideer och hästen har tråkigt. (inte bara han föressten) Ska börja rida mer i skogen där der är stockar...
Svar
4
· Visningar
879
Senast: Mirre
·
N
Dressyr hästen gör alla rörelser m.m. men hur långt kommer man med en häst som har gång 8-7-8 (det var nästan en 9 på skritten) bara undrar vad...
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: BusBarro
·
R
Western Hej Vill ni läsa engelska artiklar om bosaler och bett helt enligt de gammla Californiska traditionerna så titta in på...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: saddleman
·
F
Dressyr Jag har fått höra att när man gör halt ska hästens framben stå på bokstaven, men när jag har gjort halt så på tävlingar så får jag...
Svar
4
· Visningar
1 671
Senast: Frille
·
T
Western Jag vet hur en bosal ser och att man rider utan bett, men hur sitter den på hästen och hur använder man den? nån som har en bild för att...
Svar
1
· Visningar
1 023
Senast: roper
·
J
Dressyr Ett litet skrittproblem har vi med medryttarpållan. Så fort man tänker rida fri skritt, hemma som på tävling, sliter hon bokstavligen...
Svar
3
· Visningar
1 117
Senast: jeslin
·
V
Dressyr alltså det här e rätt barnsligt från mig eg. men jag har hmm iaf ridit nu i 15 år... å har nu efter min hästs bortgång hittat en häst...
Svar
18
· Visningar
1 910
Senast: Tigerlilja
·
Trav En liten undran, vad står numrena för vid frysmärkningen? Kan man tyda hästens ålder genom siffrorna på något sätt?
Svar
10
· Visningar
1 910
Senast: minihopp
·
Trav Det var en som sa till mig idag att travhästarnas boots kallas för ganascher. Tyckte det lät lite konstigt och undrar om det stämmer?
Svar
4
· Visningar
3 033
Senast: Krims
·
R
Trav Har en avelshingst på jobbet som gått på banan för ganska många år sedan, numera går han mest och skruttar,men man är allt lite sugen på...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: martha
·
A
Dressyr Tyckte jag läste i senaste ridsport (dressyrkrönikan) angående det kommande OS:et att "10 minuter före start får ingen annan än ryttaren...
Svar
15
· Visningar
1 537
Senast: fio
·
Övr. Grenar Finns det någon som vet vart i Göteborg vi kan ha såna?
Svar
10
· Visningar
1 845
Senast: skäcken
·
A
Körning Vart kan man lära sig köra skogskörning? Finns det några som har kurser i det? Var? Finns det några bra hemsidor? Lättast om man kan...
Svar
10
· Visningar
1 175
Senast: Welsh
·
T
  • Låst
Western Hur lär man en häst respekt för bommar? Vi pratar ju då inte om någon hoppning. Min foderhäst skiter fullständigt i att det ligger...
Svar
6
· Visningar
1 270
Senast: twinstar
·
Islandshäst Har ni fått Islandshästen i dag? Nu börjar debatten om form bli riktigt spännande. I dag är det Unn Kroghen som skriver. Hon...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 522
Senast: lilla_mamma
·
Trav :bow: :bow: :bow: :bow: Guuud vad jag har tjutit framför TV'n nu.......Vilken HÄST, jag finner inte ord :bow: :bow: :bow:
2
Svar
22
· Visningar
2 109
Trav blev det i debuten :bump: Terrosan alias Tjocken var med på ardennertrav på axvalla idag :D
Svar
8
· Visningar
1 028
Senast: Camarotheking
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25