Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Hej alla isis diggare. just nu sitter jag hær pð södra island och skriver. har just kommit in efter en ridtur bland vulkaner och blða...
2
Svar
20
· Visningar
2 181
Senast: yew98fq
·
N
Övr. Grenar Nån som sysslar med voltige?? verkar roligt. Var gör ni det nånsatans?? kram
Svar
1
· Visningar
1 550
Senast: pigleton
·
M
Fälttävlan Hejsan! Vem är påväg att paddla över pölen hit till oss? Med vad kommer ni? All diskussion välkommen ;)
2
Svar
29
· Visningar
3 693
Senast: fio
·
M
Körning Det kan väll ändå inte stämma eller :confused: Har hört att många som har dressyrhästar inte är intresserad av att köra in hästen...
Svar
15
· Visningar
1 595
Senast: Rattfylla
·
M
Islandshäst ok, nu är det så här, jag har aldrig ridit en islänning men ska om ca 1vecka åka upp till Island där min syster jobbar och rida deras...
Svar
6
· Visningar
21 575
Senast: josse
·
Distans Hej! Jag har en fundering angående fodring och träning.. nu under sommaren, hur fodrar ni och hur mycket rider ni som tränar för...
Svar
1
· Visningar
1 000
Senast: Camilla_H
·
M
Övr. Grenar hej jag undrar vilket som är det bästa sättet att hitta sin galoppör på, jag saknar helt kontakter i galoppvärlden.Jag vill köpa en häst...
Svar
3
· Visningar
1 262
Senast: Lady_D
·
S
Hoppning Hejsan! Håller nu på att skriva en liten propp till våran stall tävling i hoppning. Men tyvärr så kommer jag inte på vad bedömingen...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Ylva
·
S
Islandshäst Hur fungerar det? Finns dom korta nok? Jeg synes de korte engelske salene har så veldig liten bæreflate... Og de fleste islandssaler er...
2
Svar
20
· Visningar
2 360
Hoppning hur ska man gå till väga? vilka hinder ska jag börja med? leda honom över först (lågt hinder som fungerar även i skritt) och sedan sitta...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: cili
·
T
Western Vad tycker ni som använder det, om dem?Jag funderar på att införskaffa en. Rider nu på hackamore,vilket går fint men jag gillar inte...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: Leola
·
S
Hoppning hej undrar om någon vet några bra bom/hoppövningar för att träna mycket lydnad? skall träningstävla om en veckas tid och har inte hoppat...
Svar
19
· Visningar
1 124
Senast: skyfighter
·
S
Dressyr Får vem som helst ta del av ett domarprotokoll? Eller är det ngn form av privat handling? :confused:
Svar
7
· Visningar
2 185
Senast: Shasta
·
R
Trav http://www.spray.se/nyheter/
Svar
3
· Visningar
1 099
U
Western Det otroliga har hänt!! Wras styrelse har fattat beslut att ge dispens för grön kort även denna säsong. En arbetsgrupp skall tillsättas...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: tiisa
·
B
Dressyr jag hade lektion igår och fick lära mej lite om alexanders lära för första gången. någon här som håller på med det? findet nån bra sida...
Svar
6
· Visningar
1 422
Senast: Carmenzita
·
Trav Att det är jobbigt att rida monté (för ryttaren alltså) kan jag ju förstå, men hur jobbigt? Vad är mest slitsamt? Ben, rygg.. Gäller det...
Svar
5
· Visningar
1 412
Senast: ghost
·
T
Islandshäst jag har en islandshäst som är 12 år och ca 140 cm i mkh, jag har precis fått hem honom, jag vet att islandshästar kan bära mycket tunga...
Svar
5
· Visningar
1 373
Senast: horselover
·
L
Dressyr Någon som har detta dressyrprogram? :confused:
Svar
6
· Visningar
2 118
Senast: Lorpan
·
H
Trav Var får man tag i dem? Vill gärna se olika märken. Såg en på Grafströms i Sundsvall. Hur fungerar de, går de att träna i också?
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: hubinette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25