Domarprotokoll

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Shasta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 186
S

Shasta

Får vem som helst ta del av ett domarprotokoll?
Eller är det ngn form av privat handling?
:confused:

Det borde väl vara en privat handling!! Vad har man för intresse att ta del av andras protokoll?

Sparar inte klubbarna en kopia? Jag tror det är officiell handling, åtmistone på regional (och högre) tävling där det finns prispengar. Om någon misstänker att ett protokoll blivit felräknat måste det väl gå att kontrollera?

Hm...ja man borde väl kunna lära sig massor genom att ta del av andras protokoll! På större tävlingar kan man ju få ta del av domarsiffrorna iaf.

De allra flesta handlingar i vårt land är offentliga och jag har svår att tänka mig att ett domarprotokoll skulle vara belagt med skretess.

Hm...ja man borde väl kunna lära sig massor genom att ta del av andras protokoll! På större tävlingar kan man ju få ta del av domarsiffrorna iaf.

Jo men man bör ju ha sett ritten oxå för att man skall få ut något av det.

Liknande trådar

Dressyr Jag är fortfarande såklart inte nöjd med formen på min ponny, jag vill att hon tar fram näsan mer och inte blir låg utan högre i nacken...
Svar
4
· Visningar
160
Senast: MattiZ
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
453
Senast: Elo
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 316
Senast: Mirtai
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
418
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka