Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

F
Trav Hej ! ´Vilken ålder måste man vara för att köra stor häst :confused: Och hur gammal får man högst vara för att köra b-ponny :confused...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Petronilla
·
K
Dressyr Är det tillåtet att tävla med färgat schabrak? :)
Svar
3
· Visningar
1 344
Senast: Jochanda
·
Trav *suck* nu blir jag så sugen på att lära mig mer om trav så jag vet inte vart jag ska ta vägen :crazy: :) Jag skulle vilja vara i ett...
Svar
17
· Visningar
1 268
X
Trav Då missade ni väl inte att snyggaste hästen kom tvåa... Nämligen Kavasaki :love: Fast han lite otur år 5 andra platser, förra året 5...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: _xanth_star_
·
J
Western Hej! Jag undrar hur man lär en häst neckrening som har varit engelsk riden förut. Hur börjar man?
Svar
3
· Visningar
1 186
B
Western någon här som ska till näveqvarn i helgen o tävla på D-tävlingen, C-tävlingen eller allsvenskan?? *nyfiken*
2
Svar
22
· Visningar
1 856
Senast: Dalakhay
·
Körning Skulle i dag testa att leda ponnyn med vagnen (ej fastsatt, som turvar) Förra ägaren hade kört honom en del i både skritt och trav med...
Svar
11
· Visningar
1 479
Senast: Sofiplopp
·
Fälttävlan Jag tänkte anmäla mig som funktionär på Ribban. (Nu när de inte ska ha 4-årschampionatet) :mad: Någon som har jobbat där och kan...
Svar
2
· Visningar
988
C
Fälttävlan Gud vet om denna tråden får ligga kvar. Snälla moderator, plocka bort den om den inte passar, men jag hittar inte var jag kan tipsa om...
Svar
2
· Visningar
1 469
Senast: Nelle
·
Distans Har lite funderingar ang. det är med hästskorna. Måste man ha skor bak??? Får man rida med t ex Old macs eller easy boots? Någon som...
Svar
2
· Visningar
1 009
Senast: panzy
·
Distans Var och red Rönningeritten i lördags och såg flera som hade mobiler med sig på hästen. Jag har ju bara TR från 99 och där står det att...
2
Svar
28
· Visningar
2 513
Senast: Noteca
·
Övr. Grenar blev inställd pga för få deltagare, synd, hade velat gå den. :( De skulle göra ett nytt försök i augusti men frågan är väl om det blir...
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Jane_Done
·
J
Dressyr Har varit hos tandis nu och fixat bettproblemen, så vi tänkte köpa ett tredelat bett nu. Hos tandläkaren tyckte hon att ett tredelat...
2
Svar
22
· Visningar
2 542
Senast: Eliin_87
·
Körning Nu har jag lånat hem en shettis på prov, som jag förhoppningsvis ska köpa! Hon ska vara körd, men det fanns ingen vagn så vi kunde inte...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: Shettisar
·
S
Western Jag har aldrig tävlat i AQHA klasser, men till hösten är det altså premiär. Jag är Amateur medlem, och har tänkt att visa min åring i...
Svar
19
· Visningar
1 006
Senast: alazzi
·
J
Fälttävlan Dottern ska rida sin första debutant i helgen, hon är coollugn o säger att hon har koll på allt, vilket jag säkert tror att hon har, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 104
Senast: Jumper
·
Y
Hoppning ...på avstånden mellan hindren för en stor häst. Det är ju hopplöt när man är på tävling och har ingen aning om hur många galoppsprång...
Svar
11
· Visningar
1 332
Senast: Kirre
·
H
Hoppning Vad innebär det när det står 30sek. när det är en A:0?? Kan dom bara ha skrivit fel? Aldrig hört talas om detta innan!
Svar
7
· Visningar
1 260
Senast: Spider84
·
Western Har hittat en jättebillig och bra sadel och pratat med ägarna och dom sa att frakten kommer gå på $150. Om jag köper den, kommer det...
Svar
7
· Visningar
1 296
Senast: Balans
·
Distans Använder ni sulor på hästarna? Jag har funderat på detta eftersom jag hittat en del större stenar i hovarna när jag vait ute på...
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: neywaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25