Mobiltele tillåtet??

Mammuten!! :eek: :rofl: :rofl: Stackars Picasso! *skrattar hysteriskt* Vill ni ha någon bild från tävlingen så PM'a en mailadress så kan jag skicka över!

Det var medryttare V som döpte honom till det, eftersom hon tyckte han såg ut som mammuten i Ice Age i vintras när han hade två dm tjock päls på hela kroppen ... Och så är han ju som en stor lunsig mammut ... Ack så snäll och välmenande - men ofta blir det fel ändå, eftersom han inte har full kontroll på sin jättelika kroppshydda ... Typ!
Här är några bilder ur filmen:
Ice Age

Jag har mailat till V om dina bilder, så hon kommer nog att titta på dem i morgon gissar jag! Det vore skoj att ha några på hans hemsida. Jag ska titta igenom dem lite mer ordentligt i morgon!
Här är hemsidan förresten: http://medlem.spray.se/lokselen

:banana:

Jag stod mycket vid pulsfållan och pulsade även några.
Min man pulsade hela dagen och jag brukar om möjligt följa vilka som blir godkända.
/cetzy

Ja, det är bara att hojta! Vill du ha min mailadress? Jag kan PM'a den om du vill!

Ska kika p mammutens sida! :rofl:

Hej, här kommer ett något försenat inlägg! Tack för supertrevligt ridsällskap under ritten. Dagen skulle inte ha varit hälften så trevlig utan er. :bow:/ V. och mammuten

PS. när är Hebystafetten? DS.

Hejsan hallå där! Jag kan bara säga det samma! :bump:
Har vart o kikat på Mammutens sida och han var sig lik! Har du sett bilderna från ritten?? Om inte kan du gå in på mitt nätalbum och kika där! Adress: http://community.webshots.com/user/noteca
Klicka på Rönningeritten. Självklart får du ju gärna kolla på Catanyas övriga bilder, men du och Mammuten finns med på Rönningekorten! :banana: Säg till om du vill ha nått kort, jag vet inte om det går att ladda ner från sidan, du kan ju prova om du vill!

Hebystafettten är lördag 28 augusti.
Mer finns att läsa HÄR:
http://w1.582.telia.com/~u58202804/prop_hebystafetten.htm

Jag skulle jättegärna villja vara med, men har ju inga lagkamrater... Känner inte du för att vara med? Kanske känner du nån fler som vill vara med så vi kan bli ett lag??

Vore skoj, det är ju bara 20km var.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Välkomna till ulvleken, Tomteland edition! Regler: (tagna ur huvudet då mitt gamla dokument inte ligger på den här datorn så hav...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 159
Senast: Intejag
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 419
Senast: Karminnie
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
29 684
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar