Färg på schabrak?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Krummeluryttaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 346
Ja det får man, när jag va ute och tittade på en tävling så fanns det blandande färger. En hade lila en annan rosa och en hade ljusblått schabrak och ljusblå ridkavaj.

Själv tycker jag att det vara vitt med något snygg passpoal och kantband.

Har inte lusläst senaste TR:n då det inte ligger i mitt intresse men är iprincip tillåtet (var iaf) att rida i gulprickog kavaj om du skulle vilja ;) Inte många färgbestämmelser och def inte ang schabrak. Tävlade min förra ponny m marinblått schabrak eftersom hon var skimmel (vit).

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 316
Senast: Mirtai
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
507
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
1 003
Senast: MissFideli
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 472
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka